וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד שנתפס בבנגקוק: מעצב שיער ממוצא לבנוני

חוסיין אתריס, ספר לבנוני בן 47 המחזיק בדרכון שבדי, הוא החשוד בתכנון הפיגוע בבנגקוק. למרות שהמצוד נמשך אחר חשוד נוסף הסירה המשטרה את הכוננות הגבוהה באזור

משטרת בנגקוק הודיעה היום (שבת) כי הסירה את הכוננות הגבוהה שהוכרזה בעקבות האזהרות שהתקבלו מידי ארצות הברית וישראל על כוונת גורמים עוינים להוציא לפועל פיגועים בבנגקוק. זאת, בעקבות מעצרו של גבר בעל דרכון שבדי ממוצא לבנוני שחשוד בחברות בארגון בחיזבאללה. כוחות המשטרה המקומית עדיין מקיימים מרדף אחר חשוד נוסף בתכנון הפיגוע שככל הנראה קשור גם הוא לארגון הלבנוני. משרד החוץ טרם הסיר את אזהרת המסע שפרסם וממשיך להגדיר את האיום בבנגקוק "איום קונקרטי גבוה מאוד".

"אדם הנושא דרכון שוודי נעצר, אנחנו מנסים לברר מי הוא", מסר דובר משרד החוץ השבדי, אנדרה מקנדיוויאר. "זה כל המידע שקיבלנו, אבל אנשי השגרירות בתאילנד מנסים לברר פרטים נוספים", הוסיף. לטענת אנשי המשטרה התאילנדית מחזיק החשוד גם בפספורט לבנוני ולטענת מקנדיוויאר הדבר גרם לבלבול בניסיון לברר את זהותו והשתייכותו הלאומית.

עיתון ה"דיילי אקספרסן" השבדי פרסם את שמו של החשוד, חוסיין אתריס, בן 47 שהתגורר במשך שנים בעיר גוטנברג שבמערב שבדיה וחזר ללבנון. מבדיקת העיתון עולה כי אתריס היה בעל סלון לעיצוב שיער בעיר השבדית וחזר ללבנון לפני למעלה מעשר שנים. אתריס חזר לשבדיה לפני כמה שנים, ככל הנראה בכדי לחדש את תוקף הדרכון השבדי שלו.

בתוך כך, בכיר חיזבאללה וחבר הלשכה המדינית של הארגון, ראלב אבו זינב, הכחיש את הדיווח לפיו פעיל חיזבאללה נעצר בתאילנד. אבו זינב לא מסר פרטים נוספים בנושא והוא בכיר הארגון היחיד עד כה שהתבטא בנושא. ארגון חיזבאללה טרם מסר הודעה רשמית בנושא.

עוד באותו הנושא

פעיל חיזבאללה נעצר בתאילנד בחשד שתכנן פיגוע
ניסיונות פיגוע נגד מטרות ישראליות: התרעה באתונה, מטען נמצא בבולגריה
אזהרת מסע חמורה: חשש לפיגוע נגד ישראלים בבנגקוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully