וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאקרים משיבים אש לאילון, וברשת תוהים על כוונותיו

בעוד שבאינטרנט תוהים אם סגן שר החוץ מאיים ברצח על ההאקרים הסעודים, הוא מוצא עצמו נתון למתקפה מקוונת נוספת: פצחנים פרצו לאתר מכבי האש ו"רמסו" את דיוקנו בכפות רגליים

יש לנו פיצוח? סגן שר החוץ, דני אילון, שעורר סערה כשהתבטא בחריפות נגד הפצחנים הסעודים, שפרסמו פרטי כרטיסי אשראי של אלפי ישראלים, מצא את עצמו "מככב" בעצמו במתקפת נוספת, שגם אם היא אינה פלילית, היא עלולה להיות מביכה עבורו במידה רבה.

קבוצה של פצחנים (האקרים) ערבים פרצה לאתר האינטרנט של שירות הכיבוי וההצלה, ושתלה בעמוד הכניסה אליו מסרים פרו-פלסטיניים. הפריצה ככל הנראה התרחשה לפנות בוקר (שישי). להב אסף אברס, דובר שירותי הכיבוי וההצלה בירושלים, מסר כי נעשים מאמצים כדי להשיב את האתר לפעילות תקינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הבית של אתר כיבוי האש וההצלה. נקמה אישית באילון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

את עמוד הכניסה הרגיל לאתר החליפו הפורצים בדיוקנו של סגן השר אילון, ו"מחקו" אותו בציורים של כפות רגליים ובסימן "אין כניסה". לצד האיור, קבוצת הפצחנים, המזדהה בשם "צוות ההאקרים מעזה", כתבה באתר דברי נאצה על אילון וכתובות "מוות לישראל" בעברית ובערבית, בדומה לכתובות שנשתלו באתרים אחרים שנפרצו בעבר. כמו כן, הפורצים מתגאים בכך שהצליחו לפרוץ לאתרים ממשלתיים לאורך זמן רב בלי שהפריצה התגלתה.

המוסד ימלכד את ה-Xbox של ההאקר הסעודי?

לפני שבוע, סגן השר אילון הגדיר את הפורצים הסעודים כ"טרוריסטים", ושלח איום מרומז לפגוע בחייהם. באירוע שבתרבות בבאר שבע, אמר אילון כי פרסום פרטי כרטיסי האשראי מהווה "תמרור אזהרה", חרף הודאה מסויגת בדבריו כי האחריות לפרטי הצרכנים נתונה בידי אתרי האינטרנט ולא בידי הממשלה. הוא ביקש להבהיר כי "כל מי שפגע, או שרוצה לפגוע בישראל, גם במרחב הקיברנטי, ייפגע - ולא יהיה חסין מפעולות תגובה ישראלית". בכמה אתרי אינטרנט פופולריים, בהם האתר Gawker, תהו אם ניתן לפרש את דבריו של אילון כאיום להתנקש בחייו של הפצחן הסעודי 0xOmar, שכמה ישראלים טענו בשעתו כי הצליחו לזהותו. בין היתר, נכתב באתר כי נעשה ניסיון ליצור קשר עם הפצחן הסעודי, אך הוא לא הגיב, מפני ש"ייתכן שסוכני מוסד כבר השיגו אותו באמצעות שלט Xbox ממולכד".

כך או כך, גם אתר האינטרנט האישי של אילון התאושש מפריצה מקוונת למחרת, בלילה שבין ראשון לשני. בלשכתו של אילון אמרו כי מדובר בתגובה של כמה פצחנים למאמציו של סגן השר "לייבא" לישראל חוק אמריקני, המגדיר מתקפות מקוונות כפעולות טרור.

סגן שר החוץ נגד הפצחנים - עוד כותרות
האקרים ניסו לפרוץ לאתר של אילון - ונכשלו
"מי שיפגע בישראל, גם קיברנטית - ייפגע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully