וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים ניסו לפרוץ לאתר של סגן שר החוץ אילון

טל שלו

9.1.2012 / 13:36

בלשכתו של סגן השר, דני אילון, אומרים כי מדובר ב"ניסיון כושל של האקרים מוסלמים". לאחרונה הציע אילון לאמץ את החוק האמריקאי, לפיו פגיעה במרחב הקיברנטי משמעותה הכרזת מלחמה

אחרי שהתבטא בחריפות נגד מתקפת הסייבר על כרטיסי האשראי בישראל בשבוע שעבר, האתר של סגן שר החוץ בעצמו עמד הבוקר (שני) תחת ניסיון תקיפה של האקרים מוסלמים. בהודעה מלשכתו של סגן השר דני אילון, נמסר כי "הבוקר היה ניסיון כושל של האקרים מוסלמים לשתק את האתר הרשמי של סגן השר, בתגובה לקו הבלתי מתפשר של סגן השר נגד טרור אינטרנטי".

בהודעה הודגש כי המתקפה הייתה תגובה לפעילותו הנרחבת של סגן השר בנושא, כאשר בין היתר פעל אילון לכך שישראל תאמץ חוק אמריקאי המגדיר התקפות אינטרנטיות כפעולות טרור. "אף גורם לא יפסיק את פעילותי המדינית וההסברתית בזירות השונות, בטח שלא במרחב המקוון", אמר סגן השר, והוסיף כי "המרחב האינטרנטי הוא זירת המאבק החדשה, שגם בה לא יצליחו להביס אותנו".

סגן השר אילון משקיע לא מעט בפעילות נרחבת מרחב המקוון וברשתות החברתיות, ומחזיק בין היתר חשבונות טוויטר ופייסבוק פעילים. בנוסף, מעלה אילון מדי כמה חודשים סרטוני הסברה ישראלים ליוטיוב.

"המנסה לפגוע בישראל לא יהיה חסין מתגובה"

באירוע שבתרבות שהתקיים בשבת האחרונה בבאר שבע, אמר אילון כי "נעביר מסר שכל מי שפגע או רוצה לפגוע בישראל גם במרחב הקיברנטי ייפגע ולא יהיה חסין מפעולות תגובה ישראלית. צריך לראות אם זה היה צעיר אחד או מתקפה מתוכננת".

לדברי אילון, "ארצות הברית הודיעה באופן רשמי שכל פגיעה במרחב הקיברנטי בה זאת הכרזת מלחמה והיא תגיב אף בירי טילים אם יהיה צורך. ישראל צריכה לקחת דוגמה. כל פגיעה ביסודות קיברנטים של ישראל זאת הכרזת מלחמה. היום חדירה למרחב הזה באופן אלים, זאת פעולת טרור וכך יש להתייחס אליה. אופי הפעולה יהיה שונה. אך גם במרחב הזה, יש יכולות אקטיביות. ניתן לפגוע באלו שמנסים לפגוע בנו".

עוד בנושא
ההאקר הסעודי: "אמשיך לפגוע בישראל אינטרנטית"
המשטרה עצרה האקרים מריאליטי מתחרה שפרצו למחשבי "האח הגדול"
"כל מי שיפגע בישראל, גם במרחב הקיברנטי - ייפגע"

לפניות אל הכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully