וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באוהיו: רצח את בנו ושתי גיסותיו - והתאבד

אב משפחה שלא הורשה לטפל באשתו חולת הסרטן התבצר בבית עם גיסותיו ובנו כשהוא חמוש באקדח. בעקבות ריב משפחתי ירה בכולם והתאבד. "חשבנו שיחכה שאשתו תמות ורק אז יתאבד"

סכסוך משפחתי באוהיו שבארצות הברית הסתיים שלשום (שני) בטרגדיה כאשר אב רצח את בנו ושתי גיסותיו ואז התאבד. לטענת קרוב משפחה, האב, שטיפל באשתו חולת הסרטן, היה מתוסכל משום שקרבנות הרצח מנעו ממנו לטפל באשתו החולה במחלה הסופנית.

שוטרי התחנה המקומית הוזעקו למקום לאחר שבן דודו של היורה, מת'יו הנדרסן, שהצליח להימלט מהבית, דיווח כי האב לקח את בני המשפחה כבני ערובה. הם המתינו במקום במשך שעות, עד ששמעו את קולות הירי, שפרצו, לטענת הנדרסן לאחר ריב משפחתי. כשפרצו השוטרים לבית המשפחה, סמוך לשעה 21:00, מצאו את גופת הגבר שרועה על רצפת המרפסת ואת שלוש הגופות הנוספות מוטלות בחדר הסלון, סיפר שריף מחוז הוקינג, בו אירע המקרה המזעזע. לטענת בן דודו של היורה, האב היה אחוז קנאה לאחר שהובהר לו על ידי בני משפחתו כי לא יורשה לטפל באשתו.

"הם – האישה, בנה ושתי אחיותיה – שהו בבית ואמרו לו כי לא יוכל לבלות זמן עם אשתו", סיפר הנדרסן. במהלך האירוע התקשרה אשתו של הנדרסן לבית והאישה סיפרה לה בבעתה כי בעלה ירה בכולם. עוד סיפר הנדרסן כי אשתו של היורה טוענת שהיא לא מבינה מדוע בעלה חס דווקא על חייה. "אני חושב שהוא סבר כי אם יהרוג אותה יילך לגיהינום", אמר. לטענת הנדרסן, זמן קצר לפני האירוע רכש הרוצח שתיים או שלוש חלקות קבר, דבר שלא עורר חשד היות שהמדובר הוא באדם מבוגר שאשתו חולה בסרטן מתקדם.

הנדרסן תיאר את בן דודו כבלתי צפוי ובלתי יציב וטען כי ייתכן שנטל תרופות או שתה משקאות אלכוהוליים טרם האירוע. "חשבתי שהוא יחכה עד שאשתו תעבור מן העולם ורק אז יתאבד", אמר והוסיף, "לא חשבתי שהוא יירה באנשים אחרים, אלא רק בעצמו".

עוד בנושא

חג המולד בטקסס: 7 נורו למוות כשפתחו את המתנות
זעזוע בצרפת: בן 17 אנס, רצח ושרף בת 13
שיקגו: נורה למוות במסיבת הפתעה ליום הולדתו

(עדכון אחרון: 21:00)

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully