וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו: נורה למוות במסיבת הפתעה ליום הולדתו

מסיבת הפתעה ליום הולדתו ה-24 של הארי רודריגז הסתיימה במרחץ דמים: חבר כנופיה רעול פנים פרץ פנימה, הרג אותו ופצע קשה את חברו. במשפחתו מתעקשים: לא היה לו שום קשר לעבריינים

זו הייתה אמורה להיות מסיבת הפתעה עליזה ליום ההולדתו ה-24 של הארי רודריגז, בסוף השבוע האחרון בשיקגו - אך המסיבה הפכה עד מהרה למרחץ דמים, כשרעול פנים פרץ פנימה וירה לפחות חמש יריות, מהן נפגעו רודריגז, נהג מלגזה במקצועו שהיה מוכר בכינוי "די-ג'יי", ואחד מחבריו. שניהם הובהלו לבית החולים, שם מת רודריגז מפצעיו. החבר, בן 21, נפצע קשה ומאושפז במצב קריטי.

האירוע התרחש בשבת בערב. כ-12 בני אדם נכחו במסיבת ההפתעה בדירתו של רודריגז בשכונת בלמונט-קרייג בעיר. על פי דיווח העיתון המקומי "שיקגו סאן-טיימס", התוקף צעק "אוהבי קוברה" לפני שפתח באש - ככל הנראה התייחסות לכנופיית הרחוב "הקוברות הספרדיות" הפעילה בעיר. אחד מחבריו של רודריגז, אדווין פדרוסה, סיפר לעיתון כי בשעות הערב המוקדמות ניגש חבר בכנופיית ה"קוברות" לאחד מבני דודו של רודריגז שעמדו מחוץ לדירה, ושאל אותו לאיזו כנופיה הוא משתייך. הוא השיב לו כי הוא "נייטרלי", אך במקום התפתחה בכל זאת קטטה. כמה שעות לאחר מכן הגיע לשם המתנקש.

צפו בכתבה של רשת CBS:

לדברי בני משפחתו של רודריגז, שהתראיינו למהדורת החדשות של הזכיינית המקומית של רשת CBS, כל משתתפי המסיבה חבריו הקרובים של רודריגז, ואיש מהם לא היה מעורב בפעילות עבריינית. רודריגז עצמו מעולם לא היה חבר בכנופייה, כך טענה בדמעות אמו, אליזבת רמירז. לדבריה, הוא הקדיש את חייו לספורט, אימן ילדים בכדורסל ובפוטבול ובתקופה האחרונה לקח שיעורי ערב במכללה במטרה להפוך למורה לספורט. עוד טענה כי הוא אף פעל להרחיק ילדים בסיכון מהרחוב. "אני רוצה את בני בחזרה!", זעקה האם.

למשטרת שיקגו, בינתיים, אין קצה חוט בחקירת הרצח ואיש לא נעצר. במשטרה סירבו להגיב לטענות בני משפחתו וחבריו של רודריגז, לפיהן הוא לא היה חבר בכנופיה או מעורב בפעילות עבריינית. לבני המשפחה יש תיאוריה משלהם: לדבריהם, ייתכן שהרוצח חשב בטעות שבמסיבה משתתפים חברי כנופיה יריבה לשלו.

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully