וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: "החביאו" ירושה של 7 מיליוני דולרים מאמם

שני אחים ממרכז הארץ טוענים כי "מצאו" את הכסף בבית דודם שנפטר, ולא סיפרו על כך לאיש. האחים, שלא הופיעו בצו הירושה, חששו שהכסף יגיע לאימם ובת הזוג של הדוד - יורשיו החוקיים

שני אחים ממרכז הארץ חשודים כי לא דיווחו לפקיד השומה על הכנסה בסך של 6,770,000 דולרים, אשר לטענתם "מצאו" ארוזים בתוך מזוודה שהייתה בבית דודם המנוח - כך התיר היום (שני) בית משפט השלום בתל אביב לפרסום, בתום שבועיים בהם הטיל צו איסור פרסום על הפרטים. כמו כן, בית המשפט שחרר את החשודים בערבויות של 1.6 מיליון שקלים, על כל אחד מהם.

השניים, אורון ורועי לוסטרניק, מצאו את סכום העתק בביתו של דודם וחילקו אותו ביניהם באופן שווה. על פי החשד, האחים פעלו בחשאיות מתוך חשש כי הכסף יגיע לידי אמם, שהיא אחותו של הדוד ולידועה בציבור של הדוד שנפטר. במהלך בדיקת רשות המסים, עלה כי לא דווח על הכנסה חייבת בסך של 22 מיליון שקלים, כשבהצהרות ההון שהתבקשו להגיש רשם אורון לוסטרניק סכום מזומן של שני מיליון דולרים ושלושה וחצי מיליון שקלים, סכומים שלא הופיעו בהצהרת ההון הקודמת.

לאור ממצאי ביקורת רשום המסים ונתונים נוספים שהצטברו, נפתח נגד השניים חקירה במשרד חקירות מס הכנסה בתל אביב, במהלכה הודו השניים במציאת המזוודה עם הסכום, חלוקת הכסף ביניהם ועל כך שלא סיפרו ליורשי הכסף החוקיים על המעשה. לטענתם, במהלך החקירה התנהל מאבק ירושה ומונה מנהל עיזבון, אך לא הייתה להם כוונה להחזיר את הסכום למנהל העיזבון כדי שלא יגיע לידי בת הזוג של הדוד, שהייתה גם מזכירתו.

השניים, שאינם מוזכרים בצו הירושה של הדוד, טענו כי בת זוגו של הדוד "רצתה לשדוד את העיזבון, לכן שמרנו על כך בסוד מהורינו ואפילו מבנות הזוג שלנו". כעת יקיים בית המשפט את צוואת הנפטר ויחלק את הסכום בין אחות הנפטר לזוגתו. במקביל, הוטל על שני האחים צו איסור יציאה מהארץ למשך 180 יום ודרכוניהם הופקדו במשרד חקירות מס הכנסה.

עוד בנושא
כור תערער על חובה לרשות המסים בסך 633 מיליון שקל
עתירה נגד טרכטנברג: פרק המסים פוגע בחלק מהחברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully