וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואתן רוקדות: צפו בנשות בית שמש במחאה מקורית

נשים חילוניות, דתיות ומסורתיות בבית שמש ביקשו למחות נגד "קבוצת מטורפים שהקימו עליהם את יתר התושבים", וארגנו ריקוד המוני בכיכר העיר. "יש כאן גם חברה אזרחית, חזקה ואכפתית"

עוד ירקדו על מדרגות הרבנות: נשות העיר בית שמש החליטו להשמיע את קולן היום (שישי) באופן ייחודי, בבקשה למחות על אפליית הנשים בעיר. הן ניסו להוכיח כי בית שמש "אינה רק עיר שמדירה נשים", וכך, יצאו מאות מהן בריקוד "פלאשמוב" המוני שהתקיים בכיכר העיר. נשים מכל הזרמים – דתיות, מסורתיות וחילוניות, לקחו חלק בריקוד הרחוב, שהתקיים בעיר העתיקה, בשעות הבוקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלאשמוב בעיר העתיקה בבית שמש, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רצינו להראות לעולם שלבית שמש יש גם פנים אחרות", אמרה מירי שלם, תושבת העיר ומיוזמות הריקוד. "עתיד העיר והחיים השלווים בה חשובים לכולנו, ורצינו למחות בצורה ייחודית נגד תופעת הדרת הנשים ונגד הקיצוניות והאלימות של קבוצת מטורפים שהצליחו להקים עליהם את יתר תושבי העיר. רצינו להראות שיש בבית שמש חברה אזרחית, חזקה ואכפתית, שיודעת להתארגן יפה ולהפוך את ההטרוגניות ליתרון ולא לחסרון. בחרנו לרקוד לצלילי השיר: don't stop me now של להקת queen, גם בגלל הקצב וגם בגלל המסר של: אף אחד לא יעצור אותנו!"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אף אחד לא יעצור אותנו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully