וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי כדורי אקסטזי שהוסתרו בתמונות נתפסו בנתב"ג

5,000 כדורים של הסם היו מוסתרים בתוך מסגרות תמונות של מלך תאילנד, שנמצאו ברשותו של נוסע תאילנדי. לאחר שעורר את חשדם של בודקי המכס, נערך חיפוש במזוודותיו והוא נעצר

אזרח תאילנדי, שהגיע בטיסה מקהיר בסוף השבוע, עורר את חשדם של בודקי המכס בנמל התעופה בין גוריון. הנוסע עוכב לבדיקה ובחיפוש במזוודותיו נמצאו תמונות ממוסגרות של בני משפחתו ושל מלך תאילנד.

חיפוש מדוקדק יותר, באמצעות מכונות שיקוף, העלה כי משהו מוסתר במסגרות של התמונות המלכותיות. המסגרות פורקו ונמצאו בהם לא פחות מ-5,000 כדורי אקסטזי. הנוסע נעצר והמשך החקירה הועבר למשטרת ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכדורים מסודרים שורות שורות בדפנות הציורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה אינו המקרה הראשטן בו מנסים אזרחים תאילנדים להבריח את הכדורים לישראל. לפני כשנה התקבל ביחידה המרכזית של מרחב הגליל מידע, לפיו אחד הפועלים התאילנדים מוכר כדורי אקסטזי שהוא מייבא מתאילנד כהשלמת הכנסה.

הפרשה נחשפה לאחר שלפני זמן לא רב הגיעה חבילה שנשלחה מתאילנד לתושב רמת הגולן המעסיק פועלים תאילנדים, כאשר לצד שמו של הישראלי נרשם שמו של הפועל אליו היא ממוענת. אלא שהפועל ששמו היה רשום על החבילה עזב זה מכבר את הארץ. כאשר פועל אחר המועסק במשק התעניין בחבילה שהגיעה, עלה החשד כי היא מכילה יותר מאשר מזכרות מהבית.

עם הגעת החבילה למשק, היא הועברה לפועל שדרש בשלומה, ומיד לאחר מכן הוא נעצר. בבדיקה התברר כי הוסלקו בחבילה 1,000 כדורי אקסטזי מסוג "יאבה" המיוצרים בתאילנד.

עוד בנושא
חשד: פועל תאילנדי הבריח 1,000 כדורי אקסטזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully