וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פועל תאילנדי הבריח 1,000 כדורי אקסטזי

עידן אבני

12.8.2010 / 12:51

פועל מתאילנד נעצר בחשד שייבא כדורי אקסטזי לישראל ומכר אותם לחבריו הפועלים בעבור 50 שקלים לכדור בודד. המעצר התבצע בנתב"ג, בעת שהוא ניסה להימלט מהארץ

הפועלים התאילנדים אמנם מחזיקים את ענף החקלאות בארץ, אבל בשבועות האחרונים התברר כי חלקם מצאו דרך להשלים הכנסה, ולא בעזרת שעות נוספות. ביחידה המרכזית של מרחב הגליל התקבל לפני מספר שבועות מידע, לפיו אחד הפועלים התאילנדים מוכר כדורי אקסטזי שהוא מייבא מתאילנד כהשלמת הכנסה.

הפרשה נחשפה לאחר שלפני זמן לא רב הגיעה חבילה שנשלחה מתאילנד לתושב רמת הגולן המעסיק פועלים תאילנדים, כאשר לצד שמו של הישראלי נרשם שמו של הפועל אליו היא ממוענת. אלא שהפועל ששמו היה רשום על החבילה עזב זה מכבר את הארץ. כאשר פועל אחר המועסק במשק התעניין בחבילה שהגיעה, עלה החשד כי היא מכילה יותר מאשר מזכרות מהבית.

עם הגעת החבילה למשק, היא הועברה לפועל שדרש בשלומה, ומיד לאחר מכן הוא נעצר. בבדיקה התברר כי הוסלקו בחבילה 1,000 כדורי אקסטזי מסוג "יאבה" המיוצרים בתאילנד. הפועל שנעצר סיפר לשוטרי ימ"ר גליל בחקירתו, כי התבקש לאסוף אותה על ידי אחיו של הפועל שעזב את הארץ וששמו כתוב היה על החבילה, אלא שבבדיקה התברר כי גם האח אינו בארץ.

לאחר חקירה מאומצת סיפר הפועל כי אזרח תיאלנדי אחר המועסק בישראל הוא שעומד מאחורי ייבוא החבילה. אתמול, נעצר המבריח האמיתי בנמל התעופה בן גוריון בזמן שניסה להימלט מהארץ. לדברי המשטרה, בחקירתו הסתבר כי הוא נהג לייבא את כדורי האקסטזי ולמכור אותם לחבריו הפועלים בעבור 50 שקלים לכדור בודד. הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו היום בבית משפט השלום בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully