וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיילת שהותקפה על ידי חרדי: "הורסים את הדת שלנו"

29.12.2011 / 0:01

דורון מטלון ספגה מטח קללות מאברך שצעק לעברה "פרוצה", בשל ישיבתה בקדמת האוטובוס. לדבריה, אישה מבוגרת הותקפה כשביקשה כרטיס נסיעה ובנסיעה לפני שבועיים זה נגמר באלימות פיזית

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

דורון מטלון, חיילת מבית אריה המשרתת בפיקוד מרכז, הפכה אתמול (רביעי) בניגוד לרצונה לנקודת ציון נוספת של תופעת הדרת הנשים שעלתה לכותרות בשבוע האחרון, בעקבות היריקות שספגה הילדה נעמה מרגוליס מבית שמש.

מטלון יצאה בבוקר מבסיס הפיקוד ועלתה לקו 49 של אגד בשכונת נווה יעקב בירושלים. "הייתי הבחורה היחידה שהתיישבה מקדימה", סיפרה מטלון לוואלה! חדשות. לדבריה, התקרית החלה כאשר "אישה אחת שישבה מאחור הגיעה לקדמת האוטובוס כדי לקבל כרטיס נסיעה, ולפתע התנפל עליה אברך שצעק: 'לכי אחורה! את לא צריכה להגיע לכאן בשביל זה, אחרים יעבירו לך את הכרטיס".

לאחר שסיים לתקוף את האישה המבוגרת כי צעדה אל עבר חלקו הקדמי של האוטובוס, עבר האברך למטלון. "הוא החל לצעוק עלי שגם אני צריכה לעבור אחורה כי אלה הקווים שלהם, ושהוא לא רוצה לראות את הפרצוף שלי כאן, אז עניתי לו שבאותה המידה גם אני לא רוצה לראות את הפרצוף שלו", סיפרה, והוסיפה כי מהר מאוד התלהטו הרוחות "והתחלתי לספוג מטח קללות מצד החרדי, שהשתמש בביטויים נוראיים כמו 'זונה', 'פרוצה' ו'שיקסע'".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בפעם הקודמת זה נגמר באלימות פיזית

שני כרטיסנים שנסעו באוטובוס באותן דקות, ניסו להרגיע את הרוחות, לאחר שכמה חרדים נוספים החלו לצעוק על מטלון. "הכרטיסנים אמרו להם שישתקו ויפסיקו לקלל אותי, כי אני חיילת". נהג האוטובוס החליט לעצור בצד ושני עובדי אגד שהיו על האוטובוס שאלו את מטלון אם ברצונה להזמין משטרה, באותה העת החלו לצעוק עליה גם נשים שהיו על האוטובוס, שאמרו לה כי "היא צריכה לכבד את הדת שלהם". מטלון הגיבה לנשים החרדיות ואמרה כי "זו גם הדת שלי, ואנשים כאלה הורסים אותה".

מטלון מספרת כי זו אינה הפעם הראשונה בה הותקפה. לפני כשבועיים תקף אותה לדבריה גבר באותו הקו, ואז הגיעו הדברים לכדי אלימות פיזית. מטלון אמרה כי "בפעם הקודמת לא היו כרטיסנים, לא היה מי שיעזור, ולאחר שספגתי קללות וצעקות התכוונתי לרדת מהאוטובוס, אך תקפו אותי ואחד החרדים דחף אותי בכוח", סיפרה מטלון.

עוד בנושא
"משרד הדתות מתחמק מאחריותו בנושא הדרת נשים"
נעמה מרגוליס? אם זה לא קוטג' העם לא ש?ם
דיון סוער בוועדת הכלכלה: "היו"ר מדיר נשים"

(עדכון ראשון: 19:37)

  • עוד באותו נושא:
  • הדרת נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully