וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת חג מולד: בריטית קיבלה מאחיה החייל כליה

סמל ג'יימי פרטינגטון טס במיוחד הבייתה משהות באפגניסטן עם הצבא הבריטי, כדי לתרום את כליה לאחותו קיילי. ג'יימי אמר כי "מאז שאני זוכר היא הייתה אחד האנשים החזקים שאני מכיר"

מתנה ששווה חיים: סמל ג'יימי פרטינגטון, חייל בצבא הבריטי המשרת באפגניסטן טס במיוחד הביתה בחג המולד, כדי לתרום לאחותו כליה. פרטינגטון בן ה-31 עבר את כל הבדיקות שמצאו כי הוא מתאים לתרום את הכליה לאחותו קיילי בת ה-29 בזמן שהותו באפגניסטן. הוא מקווה לחזור במהרה להילחם עם חבריו בחזית.

כבר בגיל 10 גילתה קיילי כי הכליות שלה אינן מתפקדות, לאחר שבמהלך חופשה משפחתית היא הפכה כחולה לאחר שחייה בבריכה מחוממת. אביה תרם לה כליה בהיותה בת 20 ונאמר לה שהן יתפקדו בין חמש לשבע שנים. קיילי התכוננה להשתלה באמצע שנת 2012, אך בחודשיים האחרונים תפקודי הכליות שלה פחתו באופן משמעותי. אם לא הייתה עוברת את הניתוח בקרוב היא הייתה עלולה להזדקק לדיאליזה.

בראיון לכלי התקשורת בבריטניה אמר פרטינגטון כי "תמיד ידעתי שאני רוצה לתרום כליה לאחותי, משום שמאז שאני זוכר היא הייתה אחד האנשים החזקים שאני מכיר". בחודש אוקטובר האחרון הוא נשאל מתי הזמן המוקדם ביותר שיוכל לעבור את ההשתלה וענה "מוקדם ככל האפשר. הם אמרו שאזדקק לשישה עד שמונה שבועות החלמה, כך שאני מכוון לחזור לאפגניסטן בהקדם האפשרי".

ג'יימי, חבר בגדוד החשמל והמכניקה המלכותי, נשוי לסטייסי וחי בפייטון, דבון שבדרום המדינה. ב-8 בדצמבר הוא הגיע לבית החולים בלייצ'סטר, אך מאז הניתוח כבר הספיק להשתחרר. "זוהי מתנת חג מולד נפלאה מג'יימי", אמרה קיילי.

עוד בנושא:
נפל במדרגות ומת, איבריו הצילו חמישה בני אדם
טייוואן: איברי נשא HIV הושתלו בחמישה חולים
הרוצח הסדרתי מציל חיים: יתרום כליה לבתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully