וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר קליין ניתח בשתלים הדולפים וקורא לנשים להיבדק

פרשת שתלי הסיליקון הפגומים של חברת PIP מגיעה גם לישראל: המנתח הפלסטי הידוע ביקש מלקוחות, שעברו השתלת חזה בנובמבר ודצמבר 2003, ובינואר ופברואר 2004, להגיע לבדיקה

פרשת שתלי הסיליקון הפגומים מסוג PIP אשר התפוצצה לאחרונה ברעש גדול בצרפת, מגיעה לישראל: ד"ר דב קליין, אחד הפלסטיקאים המפורסמים בארץ, הודיע היום (ראשון) כי גם חלק מלקוחותיו צריכות להגיע לביקורת. הנשים שנקראו להגיע הן אלה שעברו ניתוח להגדלת חזה בחודשים נובמבר ודצמבר בשנת 2003, ובחודשים ינואר ופברואר בשנת 2004. בהודעה נאמר יש חשש שהשתלים ידלפו בגופן של הנשים.

עם זאת, נמסר כי "מטופלות שעברו השתלה בשתלי PIP צריכות להיבדק באופן שגרתי, כמו כל מושתלת סיליקון מכל סוג שהוא". בנוסף, הבהירו במרפאתו של ד"ר קלין כי במידה ואין קרע במעטפת השתל אין צורך בהחלפתו, בהתאם להחלטת משרד הבריאות.

בשבוע שעבר, רשויות הבריאות בצרפת הודיעו כי יבקשו מ-30 אלף נשים להסיר שתלי סיליקון של חברת Poly Implant Prothese, לאחר שחקירה שנערכה בשנה שעברה העלתה כי מדובר בשתלים פגומים מייצור תעשייתי, המתאפיינים בסיכון גבוה לקרעים ודליפות. משרד הבריאות הצרפתי אף התחייב לממן את הניתוחים להסרת השתלים. מדינות אחרות, כגון בריטניה, מיהרו להרגיע ולקבוע כי אין בהכרח סכנה לכל אשה הנושאת שתלים של PIP, אולם ההודעה הצרפתית גרמה בכל זאת לבהלה גדולה בעולם כולו. לפי הערכות, כ-300 אלף נשים ברחבי העולם עברו ניתוחים להשתלת כריות סיליקון מתוצרת החברה.

אתמול אישרו באינטרפול כי הוצא צו מעצר בינלאומי נגד מייסד ומנכ"ל PIP, ז'אן-קלוד מאס, אך אמרו כי אין לחקירתו קשר לפרשת השתלים. על פי הדיווח, מנכ"ל החברה נעצר לאחר שהיה מבוקש בעקבות תקרית שאירעה ביוני 2010 בקוסטה ריקה, שם נתפס נוהג בשכרות. לאחר מכן, כנראה, נמלט מהמדינה מבלי להופיע לדיון משפטי בעניינו, אך מעריכים כי הוא שב לשם ומסתתר במדינה עד היום.

30,000 הוזהרו בצרפת: הסיליקון בחזה שלכן פגום
הצרפתיות נפטרות משתלי הסיליקון, ומה קורה בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully