וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פלסטיני אנס צעירה שישנה ליד בן זוגה בים

רמי שני

25.12.2011 / 15:20

פלסטיני בן 23 מחברון, נאשם כי אנס את הצעירה בת ה-24 בשעה שבן זוגה ישן לידה בחוף הים באשקלון. מכתב האישום עולה כי הוא הפשיט את הצעירה ונשכב עליה במטרה להגיע לסיפוק מיני

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד מוחמד טרודי, פלסטיני בן 23 מחברון, בגין אונס צעירה, בעת שישנה על חוף הים באשקלון בשבוע שעבר. בנוסף, כתב האישום מייחס לטרודי עבירות של מעשים מגונים ושהייה בלתי חוקית בישראל.

בשבת שעברה הלך הנאשם בחוף הים באשקלון, כשהבחין בצעירה בת 24 לבושה בבגד ים שוכבת על בטנה. מכתב האישום עולה, כי הצעירה ובן זוגה, ששכב לידה, נרדמו על החוף מצפון למרינה. הנאשם נשכב ליד הצעירה והחל ללטף אותה, והיא, מתוך שנתה, חשבה כי בן זוגה הוא שנוגע בה. על פי כתב האישום, טרודי אף הפשיט את החלק התחתון של בגד הים מהצעירה, נשכב עליה ואנס אותה. בשלב זה התעוררה הצעירה והבחינה כי בן זוגה ישן עדיין לידה. היא נבהלה וניערה מעליה בצעקות את הנאשם, אשר התרומם, סגר את מכנסיו ונמלט מהמקום.

עוברי אורח שראו את הצעירה נעה מבולבלת בחוף "הולידי אין", דיווחו על מצבה למשטרה. כוח משטרה איתר את הצעיר הפלסטיני זמן קצר לאחר האירוע והוא נעצר. ממצאים שאותרו על גופו ועל גופה של הצעירה, קשרו אותו למעשה והוא הודה בחשדות שיוחסו לו. בתוך כך, המשטרה הגישה בקשה לבית המשפט לעצור את טרודי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

במקביל, הוגשו כתבי אישום נגד שני פלסטינים נוספים בגין אי מניעת הפשע. על פי כתבי האישום, מוחמד זמאערה, בן 23, ומוחמד אל דודה, בן 22, אשר שהו בישראל באופן בלתי חוקי, ראו את מעשיו של הנאשם, אך לא הניעו אותו מלבצעם.

עוד באותו נושא:
חשד: אנס צעירה בעת שישנה בחוף הים באשקלון
"האנס מארומה" בירושלים הורשע באונס בת 12
אחרי שנתיים: נעצר חשוד באונס אכזרי ברחובות
חשד: שני צעירים אנסו לפחות שלוש קטינות במרכז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully