וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד נוסף בפריצה לבסיס חטיבת אפרים

יהושע בריינר

25.12.2011 / 11:53

ממשיכה חקירת כוחות הביטחון בנוגע לתקיפת פעילי הימין לפני כשבועיים, וכעת עצרה משטרת ש"י חשוד נוסף, תושב ההתנחלות קרני שומרון, בחשד למעורבות באירוע

נמשכות פעולות החקירה בנושא התקפת פעילי ימין על בסיס החטיבה המרחבית אפרים, לפני כשבועיים. היחידה המרכזית של משטרת מחוז ש"י עצרה הבוקר (ראשון) תושב ההתנחלות קרני שומרון, בן 22, בחשד למעורבות בתקרית. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצר בהמשך היום.

מאז האירוע, הפעילו במערכת הביטחון מאמצים רבים כדי לאתר את התשתית שהובילה להתקפה על החטיבה. בין השאר, זוהו חברות ההסעה ונהגי ארבעה אוטובוסים שהסיעו את פעילי הימין מנקודות שונות בגדה למוקד העימותים ליד קדומים. בנוסף, עצרה המשטרה לאחר האירוע חשוד נוסף במעורבות בהתפרעות, צעיר בן 20 מבית אל, שכנגדו כבר הוגש כתב אישום על חסימת ציר תנועה. כמו כן, ביום שישי האחרון, האריך בית משפט השלום בירושלים בחמישה ימים את מעצרם של שלושה מורחקים מנהליים, אפי חייקין, צבי אליהו ומאיר אטינגר (נכדו של הרב מאיר כהנא), תושבי יצהר. השלושה חשודים במעורבות בפעולות הטרור היהודי שאירעו בשבועות האחרונים, ובהם גם הפריצה לחטיבה המרחבית אפרים.

במהלך התקרית, שכונתה "חציית קו אדום" על ידי גורמים בצבא, חדרו למעלה מ-50 פעילי ימין לבסיס החטיבה הסמוך לקדומים, הבעירו צמיגים, ניקבו צמיגי כלי רכב צבאיים ושפכו צבע על כלי רכב נוספים. באירוע נוסף, יידו אבנים לעבר מפקד החטיבה המרחבית, אלוף-משנה רן כהנא, וסגנו. כאשר הגיעו מפקד חטיבת אפרים וסגנו ברכבם, פתחו הפעילים את דלת הרכב ותקפו את השניים באבנים. מיידי האבנים נמלטו מהמקום, והשניים המשיכו בנסיעתם. סגן מפקד החטיבה נפגע מאבן בראשו, אך לא נזקק לטיפול רפואי.

טרור יהודי - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
טרור יהודי: כתובות נאצה ונשק דמה בכפר פלסטיני
מדינות אירופה נגד הטרור היהודי בגדה: "פרובוקציה"
הפורעים לא יוגדרו ארגון טרור - אך יישפטו על ידי הצבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully