וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת: "ההתנכלות לילדה בבית שמש - פשע אלים"

שרת התרבות קראה למגר את תופעת ההתנכלות לילדות בעיר בית שמש כפי שנחשפה בערוץ 2 בסוף השבוע. היא האשימה את ראש העיר בכך ש"לא רוצה להתעמת" עם הקבוצה שמתנכלת לנשים

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, התייחסה הבוקר (ראשון) למקרי ההתנכלות לילדות בעיר בית שמש על רקע מגדרי כפי שנחשף בתכנית "אולפן שישי" בערוץ 2 אותם הגדירה כ"פשע ואלימות". דבריה של לבנת מגיעים לאחר שאמש הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' להנחות את המשטרה לפעול בתקיפות בנושא.

"התופעות האלו צריכות להיות ממוגרות", הבהירה לבנת בראיון לגלי צה"ל, "המשטרה צריכה לטפל בזה". לבנת האשימה את ראש העיר בית שמש מטעם תנועת ש"ס, משה אבוטבול, על אזלת יד בטיפול במקרי ההתנכלות לנשים ולילדות בעירו. "הוא מכיר את התופעות, הוא נותן להן הכשר", אמרה לבנת "משה אבוטבול לא מעוניין לפעול נגד התופעה משום שהוא לא מעוניין להתעמת עם הקבוצה הזאת". ראש העיר אמר בתגובה לגלי צה"ל כי "מדובר בקבוצה קטנה של קיצוניים שתוקפת ילדות, אסור ששמה של העיר יוכפש. העירייה מתייצבת לימין אותה ילדה וקראנו למשטרה לפעול בנושא".

ההתייחסות של לבנת לנושא מגיעה לאחר חשיפת סיפורה של ילדה בת 8, נעמה מרגוליס, שמתמודדת עם מסכת של השפלות מצד חרדים בבית שמש. בכתבה ששודרה בערב שישי נראו גברים חרדים שמקללים ויורקים לעבר נעמה בדרכה לבית הספר, מרחק של כ-300 מטרים בלבד מביתה.

בעקבות הכתבה קמה סערה ברשת, כשאלפי גולשים נכנסו לדף פייסבוק, בו הועלתה הקריאה לעלות לבית שמש ולתמוך בילדה. מארגן היוזמה בפייסבוק, צביקי לוין, אמר כי "מאות אלפי ישראלים מרגישים שהמדינה נשמטת להם מתחת לידיים".

לבנת התייחסה בדבריה גם ל"קווי המהדרין" ואמרה כי בערים חרדיות דוגמת ביתר עילית ובני ברק, יש לאפשר את קווי ההפרדה, "אנחנו צריכים לתת להם לחיות בדרכם ובלבד שלא תהיה כפייה", ציינה והוסיפה כי במקרים שלא כל התושבים מעוניינים בכך, "צריך להיאבק בתופעה".

הדרת נשים - כותרות אחרונות:
נתניהו הורה: לפעול בתקיפות נגד הדרת נשים
השר אטיאס: האשמת כלל החרדים בהדרת נשים - הסתה
ח"כיות מחו נגד הדרת נשים - ואיפה הח"כים הגברים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully