וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסתערות, מכות וקללות - כדי לקנות זוג "נייקי"

ברחבי ארה"ב נאלצו שוטרים לרסס בגז מדמיע צרכנים שרצו להיות הראשונים לרכוש את הדגם החדש של נייקי, ובדרך רמסו נשים וילדים - ואיימו בנשק חם. "גם בימי האייפון זה לא היה ככה"

שוטרים בכמה ערים ברחבי ארצות הברית נאלצו לנקוט יד קשה ולרסס בגז מדמיע עשרות אזרחים, אך הפעם, לא כדי לפזר הפגנות חברתיות, אלא כדי להשתלט על קונים שהיו נחושים מדי לקנות זוג חדש של נעלי ניקיי.

רבים התקהלו אתמול (שישי) מחוץ לקניונים, כדי להיות הראשונים שיוכלו להשוויץ בנעליים הלבנות-שחורות, מדגם רטרו-קונקורד. כדי להקל על הלחץ, חלק מהחנויות נפתחו כבר בשעה 4 לפנות בוקר, ולמרות זאת, ההמונים רצו אל המדפים, ובדרך רמסו תחת רגליהם נשים וילדים. בעבר, נשדדו אנשים שנעלו את הנעליים המפורסמות, ודווח גם על אנשים שנרצחו עבור הדגם המקורי של הנעל, שיוצר בשנת 1984.

צפו במהומות באינדיאנפוליס: דלתות נעקרו ממקומן

בטיילור, פרבר של דטרויט, הוזעקו שוטרים מארבע תחנות שונות כדי לסייע לצוות המוכרים בחנות, שמול שעריה צבאו 300 בני אדם עוד לפני השעה 6 בבוקר. בקניון בכיכר וושינגטון באינדיאנפוליס, נעצרו כמה צרכנים נלהבים-מדי בשלוש חנויות, שבדרכם לספסל המדידה היכו קונים אחרים ש"איימו" לגזול מהם את מעט הנעליים שנותרו במלאי. "אני לא זוכרת שקרה דבר דומה בשנים האחרונות, גם לא במכירות האייפון", סיפרה לינדה ג'קסון, דוברת המשטרה המקומית.

בליתוניה, ג'ורג'יה, נעצרו ארבעה בני אדם, בהם אישה שהותירה במכונית חונה את ילדיה כדי להזדרז ולתפוס מקום בתור. בטוקווילה, פרבר של סיאטל, וושינגטון, נאלצה המשטרה לפזר בגז מדמיע כ-2,000 בני אדם שהסתערו על הקניון המקומי בשעת בוקר מוקדמת. "אני עושה את העבודה הזו כבר 15 שנה, ומעולם לא ראיתי קהל שהוא כזה גדול, וכל-כך לא ממושמע", סיפר השוטר מייק מרפי. לדבריו, אדם אחד נעצר אחרי שהכה שוטר בפניו.

בסיאטל, קונים רוססו בגז מדמיע

מחיר כל זוג עומד על 180 דולרים. כמה מוכרים זריזים, שהצטיידו במלאי גדול, כבר מוכרים באתר המכירות הפומביות, EBay, זוגות במחיר של עד 605 דולרים. בחברת נייקי סירבו להגיב למהומות.

יום שישי השחור בארה"ב - טוסטרים וניסיונות רצח

  • עוד באותו נושא:
  • נייקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully