וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 ממתקים ותקווה: חולצה לאחר 10 ימים בשלג בארה"ב

סטודנטית מאריזונה עלתה על שביל לא סלול ביער ביום ראשון שעבר ונקלעה לסופת שלגים. במשך עשרה ימים היא חיה על מנות מוקצבות של שני ממתקים ושלג שהמיסה ונמצאה על ידי סיירי היער

סיפור הישרדות שלא ייאמן: סטודנטית מאריזונה שרדה עשרה ימים במכוניתה בשלג, כשהיא מתקיימת רק על שני ממתקים ומים. לורן אליזבת וינברג, בת 23 הלומדת באוניברסיטת אריזונה, נלכדה ביום ראשון שעבר במכוניתה, לאחר שנסעה בשבילי יער בפיניקס, באמצע סופת שלגים. היא חולצה ביום רביעי, כשסיירי שירות היער האמריקאי מצאו אותה רטובה ורעבה, אך עם התקווה להינצל. וינברג שוחררה אתמול (חמישי) מבית החולים במצב טוב.

וינברג יצאה מבית אמה בראשון שעבר ועלתה על שביל לא סלול ביער שהניווט בו הוא כמעט בלתי אפשרי בחורף. מכוניתה נתקעה והיא ישבה בתוכה במשך עשרה ימים, כשהיא מתקיימת משני ממתקים שהקציבה למספר מנות ומשלג שהמיסה בבקבוק על שמשת המכונית.

דובר משרד השריף המקומי, גארי בלייר, אמר לשותפה המקומית של "פוקס ניוז" בפיניקס כי "שיעור התמותה במקרים כאלה הוא גבוה יותר אם מנסים לעזוב את הרכב וללכת ברגל, מאשר האפשרות להישאר בתוך הרכב, שיכול לספק מקלט וחום".

וינברג אמרה לאחר ששוחררה מבית החולים שבדק את מצבה, כי "אני מודה על היותי בחיים. תודה לכולם על מחשבותיהם ותפילותיהם, מפני שהן עבדו. היו רגעים שפחדתי, אך רוב הזמן הייתה בי האמונה שאמצא".

עוד בנושא:
ינואר האחרון - אמריקה מכוסה במעטה שלג
סופת שלג ענקית בארה"ב גם בפברואר

(עדכון ראשון: 16:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully