וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופת שלג ענקית בארה"ב: אלפי טיסות בוטלו

סופת הענק מכסה שליש מהמדינה, השלג נערם, הטמפרטורות עמוק מתחת לאפס - והחזאים מעריכים שהשיא עוד לפנינו. למעלה מ-4,000 טיסות בוטלו, אבל אל דאגה - הסופרבול לא בסכנה בינתיים

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

יותר מחודש אחרי סופות השלג העזות ששיתקו את מרכז ארצות הברית, שוב מתמודדת המדינה עם סערה חורפית קיצונית במיוחד. גל השלג הנוכחי, שצפוי להיות אף קשה מקודמו, כבר כיסה במעטה לבן שטחים עצומים בלב המדינה, מניו מקסיקו שבדרום מערב ועד למדינת מיין בצפון מזרח - והחזאים מעריכים כי הגרוע מכל עדיין בדרך.

טיול עם הכלב בשלג לחופי אגם מישיגן בשיקגו, אילינויי. רויטרס
טיול עם הכלב לחופי אגם מישיגן, בעיר שיקגו/רויטרס

את השלגים הכבדים צפויות ללוות רוחות במהירות עד 70 קמ"ש, וטמפרטורות מקפיאות שיצללו אל מתחת לאפס גם בשעות היום. על פי ההערכות, שליש מהמדינה צפוי להיפגע מהסערה. חברות התעופה האמריקאיות המרכזיות כבר הודיעו על ביטול למעלה מ-4,000 טיסות בשל הסערה, וביטולים נוספים צפויים גם בימים הקרובים.

על רקע הסופה, את האמריקאים מדאיג בעיקר דבר אחד: מצבו של איצטדיון הפוטבול בדאלאס שבטקסס, שצפוי לארח ביום ראשון הקרוב את ה"סופרבול", משחק הגמר של ליגת הפוטבול המקצוענית. לפחות לפי הדיווחים עד כה, אין להם באמת סיבה לדאוג: למרות השלג המקיף את האיצטדיון, אין כל סכנה לביטול המשחק.

תצלום לוויין של סופת השלג מעל ארה"ב. רויטרס
תצלום לויין של הסופה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully