וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנים אחרי: תושב נתניה הואשם בניסיון אונס

גלעד גרוסמן

21.12.2011 / 11:47

תושב נתניה בן 32 מואשם כי בשנת 2007 עקב אחרי אישה שצעדה בשביל עפר ליד יישוב בשרון. הוא פתח אחריה בריצה, לכד אותה וביצע בה מין אוראלי. רק בזכות בדיקת DNA קודמת, הוא נלכד

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב נתניה 32, בביצוע מעשה מגונה באישה בזמן שהלכה ברחוב, ובניסיון לאנוס אישה נוספת באותו האופן. במקביל חוקרת המשטרה האם אהרון היה מעורב בתקיפות מיניות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין גבריאלה ליברמן-קובי מפרקליטות מחוז מרכז, בחודש באפריל 2007 צעדה אחת הנשים בשביל עפר סמוך ליישוב בשרון כשלפתע ראתה את הנאשם כשהוא לובש תחתונים וגופייה בלבד ונועל נעלי ספורט. הוא החל לרוץ אחריה, תפס אותה ואילץ אותה לבצע בו מין אוראלי, לאחריו נמלטה המתלוננת.

במקרה השני, טוענת הפרקליטות כי בחודש ינואר 2008 הלכה המתלוננת השנייה בשביל עפר הסמוך לחוות רונית ליד קיבוץ שפיים, כאשר לפתע החל הנאשם לרוץ אחריה. היא ניסתה להימלט, אולם הוא דחף אותה אל הקרקע, היכה אותה באמצעות מכשיר טלפון הסלולרי שלה וניסה לאנוס אותה.

הנאשם נעצר לפני כשבוע וחצי, לאחר שהמשטרה לקחה ממנו דגימות DNA בהקשר אחר. בדיקת הממצא העלה התאמה לממצאים שנמצאו בזירת ניסיון האונס, מה שגרם למשטרה לחקור גם אירועים דומים נוספים. במהלך החקירה נערך מסדר זיהוי, בו זיהתה המתלוננת באירוע הראשון את תמונתו של אהרון. כעת מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בין השאר בשל הטענה שהוא ארב ותקף נשים לאור יום. במקביל חוקרת המשטרה האם הוא ביצע גם תקיפות מיניות נוספות.

עוד באותו הנושא
"האנס מארומה" בירושלים הורשע באונס בת 12
גבר שהטריד קטינות בפייסבוק יואשם באונס?
אחרי שנתיים: נעצר חשוד באונס אכזרי ברחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully