וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס אישה ואיים - "ארצח ילדיך אם תספרי"

גלעד גרוסמן

20.12.2011 / 11:01

אברהם טרקאי, בן 26 מרחובות, נאשם שפרץ לביתה של האישה כדי לשדוד אותו, ומשהבחינה בו - חנק אותה וביצע בה מעשה סדום. המעשים בוצעו בזמן שילדיה היו בבית. הוא מכחיש האישומים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק; עריכה: אמיר קוטיגרו)

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד אברהם טרקאי, תושב רחובות בן 26, הנאשם שביצע מעשה סדום באישה בת 35 במהלך שוד שביצע בביתה לפני כשנתיים. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו של טרקאי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין ליאת פלג מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם התפרץ לבית האישה באוגוסט 2009 כשהוא רעול פנים. לאחר שפתח את חלון המטבח ונכנס אל הבית, הבחינה בו האישה, שישנה באותה העת בסלון. טרקאי תפס אותה ואמר לה כי בעלה?, ממנו נפרדה, שילם לו כסף רב ושלח אותו. כמו כן, הוא אמר לה כי בכוונתו להרוג אותה "בגלל מה שעשתה לבעלה". המשטרה שללה את מעורבותו של הבעל במקרה.

לאחר מכן ניסה טרקאי לחנוק את האישה בעזרת מוט ואיים לחתוך אותה עם סכין אם תצעק. בשלב מסוים התעוררה בתה בת השבע של האישה, והנאשם הורה לה להיכנס לחדר שבו ישן אחיה. אז, הוא גרר את האם מצווארה לחדר השינה, שם לקח ממנה 100 שקלים, השכיב אותה על המיטה וביצע בה מעשה סדום. אחר כך הוסיף ואיים עליה שאם תספר על האירוע למשטרה הוא ירצח אותה ואת שני ילדיה.

לפני כחודש נחקר הנאשם במשטרה, אחרי שצוות החקירה בתיק גילה כי אמו מתגוררת בסמוך לביתה. הוא הכחיש כל קשר למקרה ואף נתן לחוקרים דגימת DNA שלו, אותה הצליחו החוקרים להשוות לממצאים שהיו בזירה. לפני כשבוע וחצי נעצר טרקאי, ובעת מעצרו אמר למדובב שהיה איתו בתא המעצר כי עם שחרורו הוא ירצח את המתלוננת.

פרקליטו של טרקאי, עורך הדין ירון פורר, אמר כי מרשו מכחיש את האישומים נגדו. "טרם קיבלתי את חומר הראיות ואת חוות הדעת בנוגע ל-DNA, שהיא הראייה המרכזית בתיק. כשאקבל את החומר אוכל להגיב בהרחבה", אמר.

לקריאה נוספת על הפרשה
הדיווח על האירוע לפני שנתיים: "האנס מרחובות תכנן המעשה זמן רב"
מעצר החשוד באונס האכזרי ברחובות
לפני שבוע: החשוד באונס הובא בפני שופט - וחייך בבית המשפט

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully