וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בחולון: מקורב למשפחת אבוטבול נורה למוות

סמוך לבית החולים וולפסון נפצע באורח קשה תושב נתניה, ובהמשך מת מפצעיו, לאחר שנורה מאופנוע חולף ונפגע בפלג גופו העליון. ההרוג: מקורב לאסי אבוטבול, ניצל מנסיונות חיסול בעבר

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק; עריכה: אמיר קוטיגרו)

תושב נתניה בן 39, המוכר למשטרה, נרצח הערב (שני) כשנורה על ידי אלמונים מאופנוע חולף בתחנת דלק הסמוכה לבית החולים וולפסון בחולון. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הינו פלילי, וכי האדם נורה מספר פעמים בפלג גופו העליון בעת ששוחח עם חברו. ההרוג, ששמו טרם הותר לפרסום, נחשב בעבר למקורב לעבריין הבכיר אסי אבוטבול. הוא אף ניצל כמה פעמים בעבר מניסיונות חיסול אחרים. ממגן דוד אדום נמסר כי "צוות טיפל בפצוע במקום, ופינה אותו לחדר הטראומה בבית החולים הסמוך תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה".

אירוע ירי מאופנוע חולף מול בית חולים וולפסון, בו נרצח מקורב למשפחת אבוטבול, דצמבר 2011. נמרוד סונדרס
נפצע קשה בפלג גופו העליון מירי, ומת. זירת האירוע, הערב/נמרוד סונדרס

מבית החולים וולפסון נמסר תחילה כי "ככל הנראה מדובר בניסיון חיסול, הפצוע הועבר לטיפול בבית החולים וחומרת פציעתו נבדקת כעת". מהמשטרה נמסר כי "מרחב יפתח במחוז תל אביב פתח בחקירת האירוע, ואולם עד כה לא נעצרו חשודים במעשה".

השנה האחרונה היתה קשה במיוחד עבור משפחת אבוטבול. לפני שלושה חודשים נהרג בן המשפחה פרנסואה אבוטבול, אחיו אסי כלל לא הורשה לצאת להלוויה, בשל העובדה שהוא מרצה עונש מאסר. פרנסואה אבוטבול נורה למוות בתחנת הדלק במחלץ חבצלת השרון, והוא בנו של פליקס (בייזה) אבוטבול, שנרצח לפני תשע שנים מחוץ לקזינו שבבעלותו בפראג. מי שירש את עסקי המשפחה, שהתמקדה בתחום ההימורים, היה אסי, אחיו הצעיר של פרנסואה.

משפחת אבוטבול נחשבה לאחת ממשפחות הפשע החזקות בישראל, אולם בשנים האחרונות היא ספגה שורה של מכות. אסי אבוטבול מרצה כעת 18 שנות מאסר לאחר שהורשע בניהול ארגון פשיעה ובעבירות סחיטה. פרנסואה שוחרר בדצמבר האחרון לאחר שריצה כשנתיים מאסר בגין עבירות אלימות כלפי אשתו. דודם של השניים, צ'רלי, ניצל לפני כשנה מניסיון התנקשות. בנו של צ'רלי, פרנסואה "הקטן", מרצה מאסר עולם בגין רצח.

עוד בנושא
תושבי עפולה אחרי החיסול: ”בסוף ייהרג חף מפשע”
חשד לניסיון חיסול: צעיר נפצע קשה מירי בפתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully