וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול: צעיר נפצע קשה מירי בפתח תקוה

15.11.2011 / 12:06

צעיר בן 27 נכנס לחנות מכולת בפתח תקוה כאשר הוא סובל מפצעי ירי. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הצעיר שנורה לבילינסון והמשטרה עורכת מצוד אחר החשוד בביצוע הירי

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק עריכה: יאיר דניאל)

צעיר בן 27 נפצע בצהריים (שלישי) באורח קשה מירי שבוצע לעברו ברחוב שבט אשר בפתח תקוה. הפצוע נכנס לחנות מכולת סמוכה כשהוא ירוי ועובדי המקום הזעיקו את צוותי ההצלה. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב ירקון העניקו לפצוע טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים בילינסון בעיר. מבצע הירי נמלט מהמקום והמשטרה עורכת אחריו מצוד. טרם ברורות נסיבות האירוע.

בתוך כך, היחידה המרכזית של מחוז תל אביב ממשיכה לחקור את נסיבות הרצח שאירע בסוף השבוע ביפו. הנרצח, משה אלחייסי, צעיר בן 26 המוכר למשטרה, חוסל ביריות מחוץ לביתו ברחוב הנמל ביפו. הוא נורה למוות לעיני אשתו על ידי אלמוני או אלמונים שנמלטו מהמקום. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

בסביבות השעה 3:40 לפנות בוקר הגיע אלחייסי, אסיר משוחרר, יחד עם אשתו לדירתו ברחוב הנמל, סמוך לקו החוף של יפו. לפתע נורו לעברם יריות רבות, מהן נפגע אלחייסי והתמוטט. צוות מד"א הגיע למקום וביצע בו פעולות החייאה, אולם נאלץ לקבוע את מותו.

עוד בנושא:

מי חיסל את האסיר המשוחרר ביפו לעיני אשתו?
חשד: היכה ודחף אשה, שמתה כעבור מספר שעות
חשד: רצח את חברתו והטמין את גופתה ליד הסופרלנד

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully