וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: היכה ודחף אשה, שמתה כעבור מספר שעות

7.11.2011 / 12:05

אישה בת 65 מבאר שבע התלוננה אתמול כי חברה לחיים של כלתה תקף אותה בעת שהגיעה לבקר את נכדה, בבית מגוריו בלוד. בזמן שהשוטרים הגיעו לתשאל אותה, מצבה הדררד. הגבר נעצר בחשד לרצח

מקרה נוסף של אלימות במשפחה? המשטרה חוקרת חשד לרצח, במקרה שבו אישה הותקפה אתמול (ראשון) על ידי אחד מקרובי משפחתה, וכעבור כמה שעות מתה מפצעיה בבית החולים. החשוד בתקיפה נעצר כבר אתמול סמוך לזמן התקיפה, והבוקר, בית משפט השלום ברמלה האריך את מעצרו ביומיים.

לפי החשד, האישה, בת 65 מבאר שבע, באה אתמול בשעות הערב לבקר את נכדה בבית מגוריו בלוד, שם הוא חי עם כלתה ועם בן הזוג של הכלה. בעת שהייתה בבית, האישה התקשרה לתחנת המשטרה בלוד, והתלוננה כי הגבר היכה אותה, תקף אותה ואף דחף אותה במורד המדרגות. ככל הנראה, האישה נפצעה בתחילה פצעים קלים בלבד, ושוטרים שהגיעו למקום הצליחו לתשאל אותה על אודות המקרה, וחקרו את החשוד בתקיפה ועצרו אותו.

בזמן החקירה, האישה החלה לחוש ברע, ופונתה לבית החולים אסף הרופא בצריפין. שם, מצבה הדרדר, והרופאים נאלצו לקבוע את מותה כעבור זמן קצר. במקביל, הפכה חקירת התקיפה לחקירת רצח. החשוד מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו, ועדיין לא ברור מה הנסיבות שהובילו לתקיפה.

עוד בנושא
חשד: רצח את חברתו והטמין את גופתה ליד הסופרלנד
מוכרת פרחים מתל אביב נרצחה; החשוד - עולה מגרמניה
אחרי שנה וחצי: גופת הנעדרת התגלתה בבית עלמין

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully