וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי עפולה אחרי החיסול: "בסוף ייהרג חף מפשע"

קובי דוד

15.12.2011 / 0:18

תומר דהן, תושב שכונת גבעת המורה בן 20, נהרג היום בפיצוץ מטען שככל הנראה הוצמד למכוניתו. מדובר בחיסול השני המתרחש בעיר בתוך פחות משנה. תושבים בעיר: "יש כאן חיסולי חשבונות"

תאגיד כאן

(צילום: באדיבות הערוץ הראשון)

הפיצוץ שהרעיד אתמול בבוקר (רביעי) את שכונת גבעת המורה בעיר עפולה, בחיסול נוסף בעיר בו מת תומר דהן בן ה-20, הזכיר לתושבים עד כמה הסכנה קרובה, והסיכוי הגדל שחף מפשע ייפגע ממעשי העבריינות בבירת העמק. דהן הוא ההרוג השני השנה בעיר, לאחר שבחודש ינואר האחרון נהרג תושב אחר, צעיר בן 25, לאחר שרימון הושלך לרכבו, אשתו ההרה נפצעה אז באורח קל.

תושבי עפולה שגרים בשכונת גבעת המורה בה אירע הפיצוץ, עדיין מתקשים לעכל את מה שקרה בשכונתם. "הדבר האחרון שניתן לצפות לו במהלך שגרת היום, זה פיצוץ אדיר שירעיד את כל התושבים", סיפרה אחת השכנות שגרה בסמוך. "אני עדיין מבוהלת ומפוחדת, היה פיצוץ אדיר, מחריש אוזניים. מה שאירע היום נראה כמו סצנה שנלקחה מסרט אקשן או פעולה".

חלק מתושבי השכונה ממש חוששים לחייהם בעקבות התקרית. "חיסול החשבונות יכול היה לגבות חיים של אדם חף מפשע", סיפר אחד מהם. "זה ברור לכל מי שגר בעפולה שיש לא מעט משפחות פשע שסוגרות חשבונות, תושבי העיר עלולים ליפול קרבן ולשלם מחיר כבד שיכול גם להיגמר באסון. אני מקווה מאוד שכוחות המשטרה יוכלו למגר את התופעה ולהבטיח את שלום וביטחון הציבור".

בתוך כך, חוקרי ימ"ר צפון שפתחו בחקירת האירוע ציינו כי "ככל הנראה מדובר במטען שהוצמד לרכבו של דהן". עוד צוין כי דהן, וחברו שנפצע באורח בינוני מוכרים למשטרה וכי במהלך החקירה ייבדק הקשר לפיצוץ שאירע בינואר.

עוד באותו נושא:
אדם אחד נהרג ואחר נפצע בפיצוץ בכלי רכב בעפולה
חשד לניסיון חיסול: צעיר נפצע קשה מירי בפתח תקוה
חשד לחיסול: גבר נורה למוות במסעדה בבת ים

(עדכון ראשון: 21:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully