וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: גבר נורה למוות במסעדה בבת ים

9.10.2011 / 16:01

צוות מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותו של גבר בן 29 שנהרג בכניסה למסעדה ברחוב רוטשילד בבת ים. המשטרה פתחה במצוד אחר החשודים, שירו בצעיר מאופנוע ונמלטו

דרור עינב

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק)

גבר בן 29 נורה הערב (ראשון) למוות במסעדת "בשרים - גריל ישראלי" ברחוב רוטשילד בבת ים, על ידי אופנוען שירה בו מטווח קצר. צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון שהגיע למקום ביצע פעולות החייאה בפצוע, שנפגע בפלג גופו העליון, אך רופא נאלץ לקבוע את מותו. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, בסיוע מסוקים, המבצעים סריקות אחר החשודים בירי, שנמלטו מהמקום.

ניצב משנה יהודה דהן, מפקד מרחב איילון שהגיע לזירה, מסר כי "בסביבות השעה 4 וחצי התקבלה קריאה על אירוע ירי ברחוב רוטשילד בבת-ים. צוותי מד"א שהגיעו למקום ניסו לבצע החייאה בפצוע, אולם נאלצו לקבוע את מותו. חקירת הרצח הועברה ליחידה המרכזית של מחוז תל אביב, אשר בודקת כעת קשר בין המקרה הנוכחי לבין החיסול שאירוע בחולון ביום רביעי בלילה. אך כרגע כל כיווני החקירה נבדקים".

חיסול בבת ים, גבר נורה למוות, אוקטובר 2011. דרור עינב
אופנוען ירה בגבר בן 29 למוות, ונמלט מהמקום. זירת האירוע היום/דרור עינב

מוקדם יותר נפצע גבר כבן 50 באורח בינוני מפיצוץ רכב בשדרות לכיש בקריית גת. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. נסיבות הפיצוץ אינן ברורות. ממגן דוד אדום נמסר עוד כי במקום עולים באש שני כלי רכב. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי. על פי החשד, מטען שהוצמד לרכב הופעל וגרם לפיצוץ.

בשבוע שעבר ירה אלמוני למוות בגבר בן 36, המוכר למשטרה, בפיצרייה ברחוב חנקין בחולון. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה, אך ללא הועיל. כוחות המשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, והיורה נמלט מהמקום. בעקבות כך, פתחו במשטרה במצוד אחר היורה, שנמלט על קטנוע.

עוד בנושא
ניסיון חיסול? פצוע בינוני בפיצוץ רכב בקריית גת
חשד לחיסול: אדם נורה למוות בפיצריה בחולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully