וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: אדם נורה למוות בפיצריה בחולון

רופא נאלץ לקבוע את מותו של גבר בן 36, המוכר למשטרה, שנורה על ידי אלמוני בפיצריה ברחוב חנקין בחולון. כוחות המשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, היורה נמלט מהמקום

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכה: טל רזניק)

חיסול בחולון: אלמוני ירה אמש (רביעי) למוות בגבר בן 36, המוכר למשטרה, בפיצריה ברחוב חנקין בחולון. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה, אך ללא הועיל. כוחות המשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, והיורה נמלט מהמקום. בעקבות כך, פתחו במשטרה במצוד אחר היורה, שנמלט על קטנוע. החקירה הועברה לימ"ר תל אביב.

ציון מורג, בעל הפיצריה שבסמוך לה בוצע הירי סיפר כי "מחוץ לפיצריה ישבו ארבע משפחות עם ילדים כשלפתע שמענו פיצוץ ואז צעקות מבחוץ ואנשים ברחו לכל עבר. יצאנו החוצה וראינו אדם שוכב על הרצפה פצוע. במזל לא נפגע אף אחד נוסף". עדת ראיה נוספת ששהתה בתוך הפיצריה סיפרה כי בזמן הירי נשמע רעש חזק והסועדים לא ידעו במה מדובר. "התחבאנו בתוך הפיצריה ופחדנו לצאת", היא סיפרה, "אנשים נשכבו מתחת לדלפקים ומה שהיה הכי קשה זה לראות את האימהות מגינות על הילדים".

מפקד מרחב אילון, ניצב-משנה יהודה דהאן שהגיע לזירה, סיפר כי "סמוך לשעה 19:15 התקבלה קריאה במשטרת חולון על ידי אזרחים על ירי ברחוב חנקין פינת סוקולוב בעיר. לזירה הגיעו כוחות גדולים של מרחב איילון וניידות טיפול נמרץ של מד"א אשר ביצעו בו החייאה ונאלצו לקבוע את מותו של האיש. אנחנו בתחילתה של החקירה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון ראשון: 19:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully