וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: מוסלמית הצטלמה בעירום ונמלטה מחשש לחייה

וינה מאליק עוררה סערה במדינה המוסלמית כשהופיעה במגזין לגברים. כמו בטלנובלה, היא נעדרה מביתה, צצה לפתע בהודו ותבעה את עורכי העיתון, שטוענים: למה שנרטש את תמונותייך? את מדהימה

וינה מאליק, דוגמנית מוסלמית מפקיסטן שהצטלמה בעירום, אומרת כי קיבלה איומים על חייה מגורמים קיצוניים בשל התמונות המביכות, ותובעת 100 מיליון רופי (כ-1.9 מיליון דולרים) מבעלי הירחון שבו הופיעה.

לדברי מאליק, העורכים הגרפיים בעיתון עיוותו את התמונות, שהופיעו על כמה גרסאות של שערי חודש דצמבר של המגזין. היא טוענת כי מעולם לא הסכימה להצטלם בחזה חשוף, ואומרת כי הצילומים רוטשו. לדבריה, בידיה סרטון וידאו תיעד את מהלך הצילומים על הסט, ויכול להוכיח את דבריה.

גורמים שמרניים בפקיסטן זעמו על מאליק, שכן לא רק הצטלמה בעירום - בכוונה או בטעות - אלא הצטלמה כשעל כתפה קעקוע-דמה עם הלוגו של ארגון המודיעין הידוע לשמצה של פקיסטן, ISI. תמונות אחרות הציגו אותה בלבוש צבאי, כשלגופה חגור ועליו רימונים.

וינה מאליק, דוגמנית פקיסטנית שהצטלמה בעירום וקיבלה איומים על חייה. דצמבר, 2011. AP
תמונה מרוטשת - או דוגמנית שהתחרטה מאוחר מדי? שער המגזין/AP

נציגי העיתון, הגרסה ההודית של מגזין הגברים FHM, טוענים כי "מדובר בהבל ובשקרים", ואמרו כי יתבעו ממאליק 250 מיליון רופי בחזרה על שהוציאה את דיבתם. "מאליק הייתה מודעת לאופי הצילומים עוד לפני שהגיעה לסט", מסרו עורכי דינם של העיתון, "הדוגמנית ידעה איך ייראה שער המגזין - ואיך ייראו התמונות שהופיעו בעמודיו הפנימיים". עוד נמסר מהעיתון כי "מעולם לא רוטשו תמונות של דוגמניות ב-FHM. מאליק מדהימה - ככה היא נראית במציאות".

שחקנית פורנו לשעבר?

בתוך כדי, וכאילו כדי להוסיף על הסערה התקשורתית, דווח בסוף כי מאליק נעדרת מביתה, אך היום דווח כי היא "צצה" לפתע בבית מלון בהודו, וכי שלומה טוב. דובריה מסרו כי היא נמצאת במומביי, שהיא תמיד הייתה שם - וכי מעולם לא נעדרה.

"היא באה למומביי כדי לצלם כאן סרט, שוחחתי עמה הבוקר", מסר אחד ממנהליה לצהובונים בבריטניה, והכחיש דיווחים לפיהם מאליק שבה לביתה בפקיסטן כשהיא מסתתרת תחת בורקה שחורה.

הדוגמנית, בת 33, התפרסמה כשהשתתפה בגרסה הפקיסטנית של "האח הגדול". בעבר דווח כי היא השתתפה בצילומים של סרטים פורנוגרפיים, עובדה שעלולה לעמוד לרעתה אם התביעה אכן תגיע לבית המשפט בסופו של דבר.

צילומי עירום שעוררו סערה
האקדמיה הבריטית עשתה שטויות - ועוררה הלם
חייל מפיקוד העורף התערטל מול דגל המדינה
בר רפאלי הצטלמה במדי צבא, אך לא לא צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully