וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הגינקולוג הותקף מפני שבדק את נשות הכפר

קובי מנדל

18.12.2011 / 11:15

שני אלמונים הפתיעו בסוף השבוע את ד"ר חביב נסראללה המועסק בכפר בענה בצפון ולפי החשד היכו אותו בכל חלקי גופו. הרופא שנפצע באורח קל: "אחד נתן לי אגרוף, השני נתן לי מכות רצח"

תושב הכפר בענה בצפון ואדם נוסף תקפו לפי החשד בסוף השבוע גינקולוג המועסק במרפאת קופת חולים לאומית בכפר. הגינקולוג שנפצע באורח קל נזקק לטיפול רפואי ובמקביל עצרה המשטרה את אחד החשודים בתקיפה. במשטרה אמרו כי התקיפה בוצעה כמחאה על כך שרופא ממין זכר עורך בדיקות לנשות הכפר המגיעות למרפאה. הבוקר (ראשון) מובא אחד החשודים בתקיפה להארכת מעצר בבית משפט השלום בעכו. החשוד השני בתקיפה נמלט מהמקום.

מפקד משטרת כרמיאל, סגן-ניצב רמי ניימרק, סיפר לוואלה! חדשות כי "החשוד בן 30 ושותפו לביצוע המעשה, הגיעו למרפאה ביום חמישי ותקפו את הרופא באמצעות אלה ואגרופים". החשוד המוכר למשטרה, טען בחקירתו כי אכן נכח במרפאה, אך הכחיש שהיכה את הרופא.

הגינקולוג שהותקף, ד"ר חביב נסראללה, נוצרי המתגורר בשפרעם, נמצא כעת בחופשת מחלה, לאחר שנחבל בכל חלקי גופו וטופל בסוף השבוע בבית החולים זיו בצפת. ד"ר נסראללה סיפר כי ביום חמישי הגיע כהרגלו למרפאה בשעת צהריים ולפתע הבחין באלמוני ששאל אותו לשמו. "בדקתי עם האלמוני במי מדובר, אבל הוא לא השיב לי, אלא אמר: 'אתה לא צריך להכיר אותי'. שאלתי את הבחור אם הוא זקוק לדבר מה בתחום שלי והמשכתי לדרכי", סיפר ד"ר נסראללה.

אלא שאז דרש האלמוני מהרופא לעצור, אבל ד"ר נסראללה סירב לעשות זאת ברחוב. "לאחר מכן", סיפר הגינקולוג, "הוא תפס אותי בחולצה, אמרתי לו 'אתה לא מתבייש?' ואז הוא שב שאל אותי מה אני עושה בכפר. השבתי לו שאני רופא כבר שש שנים העושה את עבודתו נאמנה. רציתי להמשיך בדרכי ואז הוא נתן לי מכת אגרוף. איבדתי את שיווי המשקל, נפלתי ואז הצטרף רעול פנים שהחזיק מוט ברזל והחל להכות אותי מכות רצח בכל חלקי גופי. בכוחות אחרונים הצלחתי להימלט למרפאה וכשעובדת הניקיון הבחינה בכך, היא נעלה את דלת הכניסה".

שני החשודים בתקיפה ניסו לפרוץ את הדלת, אולם לאחר שרופאים ששמעו את ההתרחשויות יצאו מחדריהם, נמלטו השניים מהמקום. "לא ידעתי דבר אודות נסיבות התקיפה", ציין ד"ר נסראללה, "במרפאה ישנה עוד רופאה גינקולוגית, אני לא הגינקולוג היחיד ולכן אני לא ידעתי אם זה הרקע. כל הכפר גינה את המעשה וגם הגיעה אליי משלחת של נכבדי הכפר. אני עדיין לא יודע אם אשוב לעבודתי בכפר".

עוד על תקיפת רופאים:

לפני שלושה חודשים: תקף בוולפסון רופא שטיפל בסבתו
לפני חצי שנה: בני משפחה תקפו צוות רפואי בבני ציון
בחודש מאי: מטופל תקף רופא "כי המתין זמן רב מדי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully