וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמב"ם: מטופל תקף רופא "כי המתין זמן רב מדי"

קובי מנדל

11.5.2011 / 20:16

אדם שטען כי חיכה זמן רב לטיפול בביה"ח רמב"ם בחיפה ניסה להשליך מספריים לעבר רופא ולהלום בו בבלון חמצן. הרופא נפצע קל, והתוקף נעצר. בעקבות התקיפה, ביה"ח יושבת מחר למשך שעתיים

יח"צ - חד פעמי

(צילום: בית החולים רמב"ם; עריכה: אמיר קוטיגרו; קריינות: אביב אברמוביץ')

אדם שהמתין לטיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה תקף בצהריים (רביעי) את אחד הרופאים, כבן 40, ופצע אותו קלות. המטופל, תושב עכו בן 51, נותח לפני כמה ימים, והגיע היום לחדר המיון בבית החולים בעקבות תלונות על כאבים. הוא התבקש על ידי הצוות הרפואי להמתין עד הגעת רופא מומחה, אך לאחר שלטענתו לא זכה להתייחסות, הטיח קלסר בראשו של אחד הרופאים במקום, ואף ניסה להשליך לעברו מספריים.

לאחר כמה דקות של מאבק בין השניים, שבהן אף ניסה המטופל להכות את הרופא בעזרת בלון חמצן, הגיעו למקום מאבטחי בית החולים, ועצרו את התוקף. הוא הועבר לידי המשטרה, ויובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו. הרופא, שנפצע קלות משריטות, טופל במקום וחזר לאחר זמן קצר לעבודה.

מנהל חדר המיון בבית החולים רמב"ם, ד"ר שלומי ישראלית, אמר כי "בנס התקיפה הסתיימה ללא פציעה קשה". לדבריו, "מדובר במצב בלתי נסבל, אך החלטנו לא להשבית את חדר המיון כדי לא לפגוע במטופלים האחרים". גם מנהל בית החולים, פרופ' רפי ביאר, הגיע לחדר המיון בעקבות התקרית, ואמר כי הנהלת המוסד המליצה לרופא להגיש תלונה במשטרה נגד התוקף. "בית החולים מגלה ויגלה אפס סובלנות כלפי תקיפות של סגל רפואי", אמר. "נדרוש את מיצוי הדין עם התוקף".

בעקבות התקיפה החליט ועד הרופאים להשבית מחר את הפעילות השוטפת בבית החולים רמב"ם למשך שעתיים החל מהשעה 9:00 בבוקר. בעקבות כך, בית החולים יפעל למשך שעתיים במתכונת חירום.

בהכנת הידיעה השתתף אריאל נוי. לפנייה לכתב: arielnews@walla.com

עדכון ראשון: 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully