וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה: בן 10 חנק למוות בן 4 עם חבל קפיצה

הרצח אירע בעקבות ויכוח בחצר משחקים. הילד סומן כחשוד כבר בהתחלה, אך רק לאחר חודשיים נשבר והודה. גיל האחריות הפלילית בשבדיה הוא 15, לכן הוא לא יישפט ויטופל בידי שירותי הרווחה

מקרה מחריד בדרום שבדיה: ילד בן עשר מהעיירה ליונגבי הודה כי רצח ילד בן ארבע באמצעות חניקתו בחבל קפיצה, לאחר ויכוח שפרץ בין השניים. הרצח אירע לפני כחודשיים, אך רק בתום 59 ימי חקירה הודה הילד ברצח - כך דיווחה המשטרה המקומית במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיימה אמש (רביעי).

הנרצח, ששמו טקסס, נעלם ב-16 באוקטובר מחצר הבניין בו התגורר. לפי דיווחי כלי התקשורת בשבדיה, הוא נראה לאחרונה נמלט מהמקום בעקבות ריב שפרץ בינו לילדים אחרים, שגירשו אותו. מקץ כמה שעות נמצאה גופתו בחורשה סמוכה.

ארגנטינה: בן 10 רצח את אמו, את סבו ואת סבתו

משטרת שבדיה מדווחת במסיבת עיתונאים על המקרה בעיירה לינגבי, בה ילד בן עשר רצח ילד בן ארבע, 14 בדצמבר 2011. רויטרס
"הקושי נבע מכך שכל החקירה התנהלה מול ילדים". משטרת ליונגבי מודיעה על פענוח הרצח, אתמול/רויטרס

35 שוטרים ובלשים השתתפו בחקירת הרצח, במהלכה נחקרו יותר מ-65 ילדים בגילאי 5 עד 15. "הקושי בחקירה נבע מכך שכולה התנהלה מול ילדים", אמרה החוקרת הראשית בתיק, איבון רודינסון. "זה היה מצב מאוד לא פשוט לטיפול".

הילד הרוצח, לדברי המשטרה, סומן כחשוד כבר בתחילת החקירה, אך רק לאחרונה הודה במעשה. "הוא סיפר לנו מה עשה וכיצד עשה זאת", הסביר ראש מחלקת החקירות בתחנה המקומית, רוברט לופל ואמר כי מבחינתו "התיק סגור". מפקד המשטרה, אנדרס קייאסגארד, הוסיף: "כולי תקווה שכעת כשהפשע פוענח, זה יעזור לקהילה ולכל מי שהיה מעורב באירוע הטראגי הזה להתקדם הלאה".

החוק הפלילי בשבדיה מקל מאוד עם קטינים, וילד מתחת לגיל 15 אינו יכול לעמוד לדין פלילי במדינה. לפיכך, הרוצח בן העשר יטופל כעת על ידי שירותי הרווחה.

  • עוד באותו נושא:
  • שבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully