וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 7 שנים: פוענח רצח החלפן בשכונת מאה שערים

13.12.2011 / 13:55

מאז נרצח בדקירות שמואל סימן טוב ב-2004 בירושלים, כשלו כל הניסיונות לפענחו. לפני כשבוע נעצר מארק שפירו בן ה-35, הודה במעשה ושיחזר את הרצח. סוכן סמוי סייע בפענוח המקרה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

אחרי שבע שנים: משטרת מחוז ירושלים הצליחה לפענח את רצח חלפן הכספים שמואל סימן טוב, המכונה "דיבו", בשכונת מאה שערים בעיר באוגוסט 2004, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. הגבר החשוד במעשה, מארק שפירו בן ה-35, נעצר בשבוע שעבר, הודה במעשה ושיחזר את הרצח, והיום הובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

סימן טוב נמצא כשהוא גוסס בדירת גג ברחוב שערי פינה, לאחר שנדקר פעמים רבות. הנסיונות להחיות אותו לא צלחו והוא מת מפצעיו. מיד לאחר הרצח הקימו במשטרה צוות חקירה מיוחד, שבדק בין היתר אפשרות שהרצח נעשה על רקע לאומני, אך במשך שנים כשלו הניסיונות לפענחו. פריצת הדרך בחקירה אירעה כמעט במקרה לפני כמה חודשים, כשסוכן סמוי שגויס על מנת להפליל סוחרי סמים, סיפר לשולחיו שכשישב בכלא לפני כמה שנים שמע מפי חבר שהוא "רצח אדם במהלך שוד שהסתבך", ואז לא ייחס חשיבות רבה לדברים.

חוקרי היחידה המרכזית של המחוז פתחו מיד בחקירה בעקבות המידע, עד למעצרו של שפירו לפני כשבוע. בתחילת החקירה הוא שתק, אך לבסוף הודה במעשים. מהחקירה עולה כי הוא תכנן לשדוד את סימן טוב, לאור זאת שידע שיש בביתו סכום כסף גדול. משנכנס לדירה, הבחין בו סימן טוב, ושלף לעברו סכין. בין השניים התפתח מאבק, במהלכו חטף שפירו את הסכין מסימן טוב, דקר אותו עשרות פעמים ולאחר מכן נמלט.

לקריאה על פרשיות רצח נוספות
צעיר הורשע בהריגת רז חג'ג', חברו השמיד הראיות
קטין כעס על חבריו, רצח אחד מהם ויישלח ל-25 שנות מאסר
חשד לרצח באילת: גבר נורה בדירתו ומת בבית החולים

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully