וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פעוטה סינית נדרסת על ידי ג'יפ - ולא נפגעת

הפעוטה רבה עם אמה והחליטה להישכב על הכביש. האם המשיכה ללכת ולא שמה לב כיצד רכב מתקרב ועולה על הילדה. תושבי האזור סייעו לאם המבוהלת, הרימו את הרכב וחילצו את הפעוטה בשלום

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

הפעם זה נגמר בנס: מצלמת האבטחה באחד מרחובות העיר ונז'ו שבמזרח סין תיעדה ריב בין ילדה בת חמש לבין אמה באמצע הכביש. במחזה שמוכר כמעט לכל הורה, הילדה התיישבה על הכביש וסירבה לקום. האם הכועסת כבר החלה ללכת מן המקום, כשרכב גדול הגיח מאחור ופשוט נסע על הילדה.

עדת ראייה שהייתה במקום סיפרה: "הילדה הקטנה ישבה על הכביש, התווכחה עם אמה וסירבה לזוז. הרכב הסתובב, מבלי שהבחין בה, אז הילדה מצאה את עצמה מתחת לרכב ונתקעה שם, ואמא שלה בכתה ובכתה".

רק לפני כחודשיים זעזע את העולם כולו מקרה דומה בסין, כשילדה בת שנתיים ששוטטה על הכביש נדרסה למוות בידי רכב מסחרי שנמלט מהמקום. במשך שבע דקות היא גססה על הכביש ואיש מעוברי האורח לא הגיש לה עזרה. למרבה המזל, הפעם הסיפור היה שונה. התושבים שחלפו באזור נחלצו מיד לסייע לאם, הניפו באוויר את הרכב הכבד - וחילצו את הילדה. בין המחלצים היה גם קשיש כבן 74. "אנשים צריכים לסייע זה לזה, כפי שקרה כאן. צריך להיות נחמדים אחד לשני ולעזור למי שבצרה", סיכמה עדת הראייה את האירוע.

עוד בנושא:
זעזוע בסין: פעוטה נדרסה, עוברי אורח התעלמו
פעוטה נדרסה למוות בחצר ביתה שבבאקה אל גרביה

  • עוד באותו נושא:
  • דריסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully