וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מחסן הנשק שהותקף בעזה, ליד בית מגורים

דובר צה"ל הפיץ סרטון המתעד את יעד התקיפה של צה"ל בעזה - אתר ייצור אמצעי לחימה של חמאס, הנמצא בסמיכות לבית מגורים. כתוצאה מהתקיפה נפצעה ילדה קשה ואביה נפצע בינוני

בתקיפה שביצע צה"ל אתמול (ראשון) לפנות בוקר ברצועת עזה, בתגובה להמשך ירי הרקטות לשטח ישראל, נפצעה באורח קשה ילדה פלסטינית, ואביה נפצע באורח בינוני. סרטון שהפיץ היום דובר צה"ל ממחיש כיצד הפכה האוכלוסייה בעזה ל"מגן אנושי" לפעילות הטרור של הארגונים השונים, ובראשם ארגון חמאס. בסרטון ניתן להבחין שאתר ייצור אמצעי הלחימה של חמאס, אותו תקפו כלי הטייס של חיל האוויר, נמצא בסמיכות מטרידה לבית מגורים.

יומיים לפני כן תקף צה"ל יעד נוסף ברצועה, אשר שימש כבסיס אימונים של חמאס. גם בתקיפה זו נפגעו בתי מגורים סמוכים מרסיסים ועלו באש עקב כך. כתוצאה מכך נהרג אדם אחד ו-25 נפצעו, ביניהם נשים ושבעה ילדים. כמו כן, יום לאחר מכן דיווחו הפלסטינים כי אחד משני הילדים שנפצעו בתקיפה באורח קשה מת מפצעיו. בצה"ל הביעו צער על המקרה ומסרו כי "צה"ל מצר על הפגיעה בבלתי מעורבים אך חוזר ומדגיש כי האחריות היא על ארגון הטרור חמאס, שבוחר לפעול מלב האוכלוסייה האזרחית ומשתמש בה כ'מגן אנושי'".

עוד באותו נושא:
הפלסטינים: ילדה נפצעה קשה בתקיפת צה"ל בעזה
אחרי חמש רקטות ביממה האחרונה, צה"ל תקף ברצועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully