וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: ילדה נפצעה קשה בתקיפת צה"ל בעזה

ניר יהב

11.12.2011 / 10:30

יומיים לאחר שצה"ל הביע צער על פגיעה ב"בלתי מעורבים", מדווחים הפלסטינים כי בתקיפה הלילית של חיל האוויר בדרום הרצועה נפצעה ילדה באורח קשה ואביה נפצע בינוני

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר (ראשון) כי במהלך התקיפה שביצע הלילה חיל האוויר בשכונת זייתון בדרום רצועת עזה, נפצעה ילדה פלסטינית באורח קשה. אביה של הילדה נפצע אף הוא באורח בינוני והם הועברו לקבלת טיפול בבית החולים שיפא בעיר עזה. במקביל דיווחו מקורות פלסטינים כי ספינות של חיל הים, המוצבות בסמוך לחופי העיר רפיח שבדרום הרצועה, שיגרו פגזים לעבר סירות דייגים, אולם לא דווח על נפגעים.

התקיפה הלילית של צה"ל נועדה לפגוע באתר לייצור אמצעי לחימה בצפון הרצועה והיא באה כתגובה לירי של רקטות לעבר ישראל. בצה"ל אמרו כי "זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכן אירעו מספר פיצוצי משנה. התקיפה מהווה תגובה לירי הרקטות המתמשך לעבר שטח מדינת ישראל במהלך סוף השבוע. צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל". במהלך השבת נורו לעבר יישובי מערב הנגב חמש רקטות, אולם לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

יצוין כי לאחר תקיפה שביצע כלי טיס של חיל האוויר בלילה שבין חמישי לשישי ואשר בה נהרג אדם אחד וכ-25 נפצעו, ביניהם שבעה ילדים, הביעו בצה"ל צער על המקרה. בהודעה שפרסם אז דובר צה"ל נאמר כי "צה"ל מצר על הפגיעה בבלתי מעורבים אך חוזר ומדגיש כי האחריות היא על ארגון הטרור חמאס, שבוחר לפעול מלב האוכלוסייה האזרחית ומשתמש בה כ'מגן אנושי'". ביום שישי בערב אחד משני הילדים שנפצעו באורח קשה בתקיפה, מת מפצעיו, כך על פי דיווח פלסטיני. במהלך התקיפה תקף צה"ל בסיס אימונים של חמאס, ובתי מגורים שהיו בסמוך נפגעו מרסיסים וגרמו לפגיעתם של האזרחים הפלסטינים.

עוד בנושא:

הדיווח על התקיפה שביצע הלילה חיל האוויר בעזה
שבת בבוקר: 4 רקטות נפלו במועצה האזורית אשכול
אחרי הפגיעה בילדים בשישי: צה"ל פרסם התנצלות

לפנייה לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully