וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפגיעה בילדים בעזה: צה"ל פרסם התנצלות

במהלך התקיפה הלילית של חיל האוויר על בסיס אימונים של חמאס ברצועה נפצעו שבעה ילדים, מהם שניים באורח קשה. בצה"ל מפנים אחריות לחמאס: "משתמש באוכלוסייה כמגן אנושי"

בצה"ל הביעו הבוקר (שישי) צער לאחר שנודע כי בתקיפה שביצע הלילה חיל האוויר ברצועת עזה, נפגעו אזרחים רבים, בהם שבעה ילדים. במהלך התקיפה שביצעו כלי טיס על מחנה אימונים של חמאס, נהרג אדם אחד ו-25 בני אדם נפצעו. לפי דיווח פלסטיני, בתקיפה נפצעו 12 בני משפחה אחת. שניים מהילדים שנפגעו מהירי, נפצעו באורח קשה והם בניו של ההרוג. הפלסטינים דיווחו כי גיל הילדים הפצועים נע בין חצי שנה ל-13. גם רעייתו של ההרוג נפצעה בתקיפה.

דובר צה"ל פרסם הבוקר הודעה בה נאמר כי "במהלך התקיפה זוהו פגיעות מדויקות במטרות. פיצוצים נוספים נגרמו כתוצאה מנוכחות אמצעי לחימה שאוחסנו בקרבת מוקדי פעילות טרור שהותקפו. צה"ל מצר על הפגיעה בבלתי מעורבים אך חוזר ומדגיש כי האחריות היא על ארגון הטרור חמאס, שבוחר לפעול מלב האוכלוסייה האזרחית ומשתמש בה כ'מגן אנושי'". גורם צבאי הוסיף כי "מדובר בבסיס טרור הממוקם בסמוך למגורי אוכלוסייה, בו אוחסנו בין היתר רקטות".

בתוך כך, הסבב האלים שהחל אתמול עם חיסולו של בכיר גדודי חללי אל-אקצא עיסאם בטש, נמשך. הבוקר נורתה מהרצועה רקטת קסאם שנפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אמש נורו מהרצועה שש רקטות, שנפלו ביישובי עוטף עזה, סמוך לבאר שבע ומדרום לאשקלון. גם במקרים אלה לא דווח על נפגעים או על נזק.

אתמול בצהריים חיסל כאמור חיל האוויר בסיכול ממוקד את עיסאם בטש, שתכנן להוציא אל הפועל פיגוע בגבול ישראל-מצרים. בתקיפה נהרג גם בן-אחיו סובחי. בטש היה מעורב במספר פיגועים, בשנת 2007 הוא עמד מאחורי פיגוע ההתאבדות באילת, במהלכו נרצחו שלושה אזרחים ישראלים.

עוד על סבב האלימות הנוכחי:

ההסלמה נמשכת הבוקר: רקטת קסאם נפלה במערב הנגב
הלילה: הרוג ו-25 פצועים בתקיפת צה"ל בעזה
אמש: בתגובה לחיסול בעזה: ירי של רקטות למערב הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully