וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לחיסול בעזה: רקטות נורו לאזור באר שבע

רקטת גראד נורתה לעבר רהט, ושתי רקטות נוספות התפוצצו במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הפלסטינים מדווחים שצה"ל הגיב בירי לרצועה. מוקדם יותר חוסל מחבל בעזה

התגובה לא איחרה לבוא: כמה שעות אחרי שצה"ל חיסל פעיל בגדודי חללי אל אקצה בעזה, מטח רקטות נורה הערב (חמישי) לעבר יישובי הדרום. אחת מהן התפוצצה סמוך לבאר שבע.

שתי רקטות התפוצצו בשטחי המועצה האזורית אשכול, ככל הנראה רקטות קסאם, ורקטת גראד נפלה סמוך לרהט. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק בכל המקרים. אזעקות נשמעו ברהט, בלהבים, במיתר ובלקיה.

שרון פלוטניצקי, נהג רכב שנסע על כביש 40 וראה את נפילת אחת הרקטות, סיפר לוואלה! חדשות, כי "נסעתי מכיוון באר שבע ללהבים וראיתי הבזק מרחוק. פתאום שמעתי פיצוץ גדול ועפו גצים מהקרקע. ממש פלומה גדולה כשהרקטה כנראה פגעה בקרקע. הרגשתי את ההדף במכונית. הרכבים המשיכו בנסיעה ואף אחד לא עצר בצד הדרך. התקשרתי למשטרה וכיוונתי אותם למקום הנפילה. זה היה בהחלט מפחיד. לאחר מכן מיהרתי הביתה כדי להיות עם המשפחה".

רקטת קסאם שהתפוצצה במועצה האזורית שער הנגב, יולי 2011. שי מכלוף
ארבע הרקטות לא הסבו נזק ולא דווח על נפגעים/שי מכלוף

במקביל, מקורות פלסטיניים אמרו לסוכנות הידיעות "מען" כי חיל האוויר הפציץ מטרות בשכונת זיתון, מזרחית לעיר עזה. לפי שעה לא דווח על נפגעים ולא נמסר מה הייתה מטרת התקיפה.

גם בגבול המצרי עדיין יש התרעות לפיגוע

מוקדם יותר היום חוסלו שני פלסטינים ושניים נוספים נפצעו, מירי שביצע כלי טיס של חיל האוויר בצפון הרצועה. בצה"ל ציינו כי אחד ההרוגים תכנן להוציא לפועל פיגוע בגבול ישראל-מצרים והיה מעורב בעבר בביצוע פיגועים נוספים.

מצה"ל נמסר כי "בפעילות משותפת לצה"ל ושירות הביטחון הכללי, תקף כלי טיס של חיל-האוויר מחבל מחוליה של ארגון הטרור גדודי חללי אל אקצה ופעיל נוסף בצפון רצועת עזה - חוליה אשר עסקה בהכנות לביצוע פיגועי טרור כנגד אזרחי מדינת ישראל וכוחות הביטחון, דרך מרחב הגבול המערבי".

גורם ביטחוני בכיר הוסיף כי ההתרעה מפני פיגוע בגבול המצרי "עדיין חיה ונושמת". לדבריו, החיסול ברצועת עזה נועד לשבש את כוונות המחבלים באמצעות פגיעה במי ששלח אותם. סביב הגבול יש עדיין כוחות וכוחות מיוחדים שנערכים בכוננות.

עוד בנושא
מוקדם יותר היום - חיסול ברצועת עזה, שניים נהרגו
ושלשום - חיסול נוסף: שני פלסטינים נהרגו בהפצצה

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully