וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בעזה: צה"ל תקף חוליה שעמדה לפגוע בחיילים

כלי טיס של חיל האוויר הפציצו שני יעדים סמוך לעיר עזה. צעיר בן 22, פעיל בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, נהרג, וחמישה אחרים נפצעו. אחד מהם קשה. בגדודי אל קודס הבטיחו נקמה קשה

רויטרס

(צילום: רויטרס)

צה"ל ביצע הלילה חיסול ברצועת עזה, ובצבא אומרים כי צעיר שנהרג במסגרתו היה חלק מחוליה שעמדה לפגוע בחיילים. בהפצצות, שהתמקדו בשני יעדים ברצועת עזה, נהרג אדם אחד וחמישה נפצעו, ככל הנראה מרסיסים.

סמוך לשעה אחת לפנות בוקר (רביעי) דיווחו פלסטינים כי כלי טיס של חיל האוויר הפציצו שני יעדים, האחד בשכונת סג'אעיה שבמזרח העיר עזה, והשני בשטח פתוח בשכונת א-זיתון, גם היא בפאתי העיר. במקביל, עדי ראייה דיווחו שחיילי צה"ל פעלו באזור מעבר קרני שבמזרח עזה, ואף לעבר בתי התושבים.

פלסטינים בוחנים הריסות מחנה אימונים של חמאס בבית לאהיא, אחרי הפצצה של חיל האוויר. רצועת עזה, נובמבר, 2011. AP
בג'יהאד הבטיחו כי "פשעי החיסולים לא יעברו ללא עונש"/AP

ההרוג בהפצצה זוהה כאיסמעיל ערעיר, בן 22, שהיה פעיל בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי - פלוגות אל-קודס. נוסף לו נפצעו חמישה פלסטינים נוספים, אחד מהם פצעים קשים. הפצועים פונו לבית החולים שיפא בעיר.

"הנקמה תהיה בזמן ובמקום שנבחר"

בהודעה שפרסמה הזרוע הצבאית של הג'יהאד נמסר כי "דם השאהידים לא נשפך לשווא", וכי "פשעי החיסולים לא יעברו ללא עונש". עוד נמסר מהארגון כי התגובה תהיה "בזמן ובמקום שנבחר".

דובר צה"ל מסר בתגובה כי חיל-האוויר תקף שתי חוליות מחבלים, בנקודות שונות בצפון רצועת עזה. שתי החוליות עסקו בהכנות אחרונות לביצוע ירי לעבר כוחות צה"ל, וניסיונות הירי סוכלו. מטוסי חיל האוויר שבו לבסיסם בשלום.


עוד בנושא
דיפלומט צרפתי נפצע בשוגג בתקיפה בעזה
גנץ מזהיר: תיתכן פעולה קרקעית ברצועה

לפנייה לכתבים:
nir_yah@walla.com; amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully