וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיושה שוגרה לעבר ישראל - ופגעה בכפר לבנוני

לפי הדיווחים, הקטיושה ששוגרה מאזור בינת ג'בל גרמה לפציעת אשה לבנונית. אף ארגון לא נטל אחריות לתקרית. בתוך כך, רקטת קסאם נפלה בשטחי המועצה האזורית שדות נגב, מבלי שייגרם נזק

טיל קטיושה שנורה הלילה לעבר ישראל (שני) מתוך ואדי אל-קעיסייה שבאזור בינת ג'בל בדרום לבנון, המרוחק כשני קילומטרים מהגבול עם ישראל, נחת בתוך הכפר חולה שבדרום לבנון ופצעה אשה אחת, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. עד כה לא התקבלו תגובות מגורמים רשמיים בישראל או בלבנון לאירוע, ואף ארגון עוד לא לקח אחריות על השיגור.
בתוך כך, רקטת קסאם נפלה במהלך הלילה בשטחי המועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק לרכוש.

רק לפני כשבועיים נורו שלוש קטיושות לעבר ישראל. אחת נפלה בחורשה באזור הגליל המערבי ושתיים נפלו בתחומי יישובים באזור. לא היו נפגעים בתקרית, אולם נזק נגרם ללול תרנגולות באחד היישובים, שם גם עלה באש צובר גז בעקבות הירי. בתגובה לירי הקטיושות, ירה חיל האוויר של צה"ל ארבעה טילים לעבר מקורות הירי.

בחיזבאללה הכחישו כל קשר לירי ההוא. הגדודים על שם "עבדאללה עזאם" - ארגון המזוהה עם ארגון אל קאעדה - נטלו אחריות על ירי הקטיושות. בהודעה שפרסמו הגדודים נמסר כי הקטיושות פגעו ביעדיהם. "יחידות הטילים השייכות ללוחמי גדודי עבדאללה עזאם תקפו לפנות בוקר מדרום לבנון את התנחלויותיו של האויב הציוני בצפון פלסטין. הטילים פגעו ביעדיהם", נוסח ההודעה.

המשנה לראש הממשלה והשר לנושאים אסטרטגיים משה (בוגי) יעלון התייחס אז לירי הקטיושות הזהיר אז כי "זה נראה כאירוע בודד, אבל אנחנו צריכים להיערך לכך שהוא לא יהיה בודד".

לקריאה נוספת
לפני שבועיים: קטיושות נורו מלבנון לשטח ישראל
עקב הירי: יוניפי"ל יחקור - חשש בצפון מפגיעה בעסקים
ארגון המזוהה עם אל קאעדה נטל אחריות לירי הקטיושות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully