וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד במעורבות בחטיפת הצעירה מרמלה

11.12.2011 / 17:45

תושב סכנין נעצר בחשד שהיה מעורב בחטיפת הצעירה אתמול. מדובר באחיינו של בעלה לשעבר, שעל פי החשד חטף אותה על רקע כעסו על כך שנישאה לגבר אחר. קיים חשש לחייה

התפתחות בחקירה: תושב סכנין בשנות ה-20 לחייו נעצר היום (ראשון) בחשד למעורבות בחטיפתה אמש של צעירה תושבת רמלה. החשוד הוא קרוב משפחתו של בן זוגה לשעבר, ועל פי החשד היא נחטפה על רקע כעסו על כך שנישאה לגבר אחר. יחד עם זאת, החוקרים אינם שוללים את האפשרות שהאישה ביימה את חטיפתה. עד לשעה זו לא הצליחו במשטרה לאתרה וקיים חשש לחייה.

על פי הפרטים, אותם מסר בעלה של האישה, לו נישאה לפני מספר שבועות, הם טיילו אתמול בגן מאיר ברמלה, כאשר לפתע הגיע למקום רכב בו היו שלושה בני אדם. הרכב עצר לידם בחריקת בלמים, והשלושה שהיו בו אילצו את האישה להיכנס לרכב, תוך שאיימו על השניים עם סכין. האישה נכנסה לרכב, שמיד החל לנסוע ונמלט מהמקום.

הבעל הזעיק את המשטרה וסיפר לשוטרים את אשר אירע. חוקרי תחנת רמלה, בפיקודו של סגן ניצב שלומי שגיא, החלו בבדיקת נסיבות המקרה. הם פתחו בסריקות נרחבות באזור, ובמקביל בלשים החלו לפעול במישור המודיעיני ברחבי הארץ, כדי לנסות לאתר את האישה ואת חוטפיה.

היום כאמור נעצר תושב סכנין, שהוא אחיינו של בן זוגה לשעבר של האישה, בחשד למעורבות בחטיפה. על פי החשד, האיש יודע היכן מוחזקת האישה והאם חוטפיה פגעו בה. אפשרות נוספת אותה מבקשים החוקרים לברר היא האם קיימת האפשרות שהאישה ביימה את חטיפתה על מנת לברוח מבעלה. במקביל, החיפושים אחריה נמשכים.

עוד באותו נושא:
צעיר נחטף והוחזק בשטחים בשל חוב כספי של אביו
תלמיד מכינה טוען: אדם ניסה לחטוף אותי בשומרון
צעירה שנחטפה בדרוםלהעיד נגד מסרבת החוטפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully