וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מאבטח ירה בגרושתו במהלך ויכוח והתאבד

קובי מנדל

11.12.2011 / 2:37

במשטרה חושדים כי תושב קריית מוצקין ביקש מרעייתו לשעבר לחדש את הקשר ביניהם ובעקבות ויכוח שהתפתח ביניהם, ירה הגבר בגרושתו ושם קץ לחייו. הבנות של השניים ישנו באותה העת בדירה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

חשד לרצח והתאבדות הלילה (ראשון) בקריית מוצקין: משה ג'מבר, בן 48, הגיע על פי החשד לדירת גרושתו, אביבה ג'מבר בת ה-45 והביע את רצונו לחזור לחיות עמה. לאחר שסירבה שלף את אקדחו, ירה בה למוות ואז ירה בעצמו. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לדירה קבע את מותה של האישה ופינה את הגבר במצב קשה עד אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה. מאוחר יותר הוא מת מפצעיו.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד ברצח הגיע אמש מדירתו שבעפולה במטרה לבקר את גרושתו וארבעת ילדיהם. במהלך המפגש הוא הביע את רצונו לחזור ולהתאחד עמה ועם ילדיהם, אך זו סירבה. בין השניים פרץ ויכוח שבמהלכו שלף החשוד אקדח וירה בה. לאחר מכן ירה המאבטח בעצמו ונפצע באורח אנוש. מפקד תחנת זבולון, ניצב משנה בני אבליה, מסר לוואלה! חדשות, כי לבני הזוג ארבעה ילדים: בן בן 22 ושלוש בנות שהקטנה בהן בת 10, המתגוררים עם אמם בדירה. אבליה ציין כי בעת הרצח שהו שלוש הילדות ואמה של הנרצחת בדירה, התעוררו למשמע הירי והזעיקו את האח הגדול, המשטרה ומגן דוד אדום.

מהמשטרה נמסר כי בני הזוג לשעבר ממוצא אתיופי אינם מוכרים מתלונות קודמות על אלימות. עוד נמסר כי החשוד ברצח עבד כמאבטח והחזיק ברשותו אקדח ברישיון, שככל הנראה הוא זה שנמצא בזירה ושימש אותו לרצח. חוקרים מתחנת זבולון וחוקרים של המעבדה הניידת לזיהוי פלילי הגיעו למקום ובדקו את נסיבות האירוע.

שלמה זולר, פרמדיק במגן דוד אדום אמר לוואלה!חדשות: "כשהגענו לדירה נתקלנו במחזה מזעזע. האישה והגבר היו שכובים בחדר השינה בתוך שלוליות דם. נאלצנו לקבוע מידית את מותה של האישה ואילו את הגבר פינינו במצב קשה עד אנוש לבית החולים רמב"ם. בדירה היו צעקות של ילדי השניים. אנחנו אנשי מגן דוד אדום רגילים לראות מחזות קשים, אך מזדעזעים בכל פעם מחדש". גורמי הרווחה בעיריית קריית מוצקין וכן נכבדי העדה האתיופית באזור התגייסו לסייע לארבעת ילדיהם של השניים.

בחודש שעבר נדקרה אישה בת 30 למוות בבניין מגורים בקריית גת על ידי בן זוגה, שנמצא גם הוא בבניין כשעל גופו סימני דקירה. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, נאלץ לקבוע את מותה של אישה ומאוחר יותר גם את מותו של הגבר, בן 38, שמת מפצעיו בדרך לבית החולים. על פי החשד, הגבר הגיע לדירתה של האישה בקומה השביעית במרכז הקליטה לעולים בעיר, בין השניים התפתח ויכוח ואז דקר אותה בכוונה לגרום למותה. לאחר הרצח, ברח החשוד לחדרו בקומה השמינית, ודקר גם את עצמו. האישה הותירה אחריה שני ילדים, בני 11 ו-14, מבעלה לשעבר.

עוד בנושא:
חשד לרצח והתאבדות: בני זוג נמצאו דקורים בקריית גת
חשד לרצח: גופת גבר חרוכה נמצאה בשפלה
אישום: קטין הרג אדם שדרש תשלום עבור אופנועו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully