וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קטין הרג אדם שדרש תשלום עבור אופנועו

רמי שני

30.11.2011 / 19:30

נער בן 17 מבאר שבע מואשם שהרג אדם, לאחר שירה בחזהו, וכן ירה בכתפו של אדם אחר בשל ויכוח על שארית התשלום עבור האופנוע שרכש מאחד מהם. הנער הודה בעבירות המיוחסות לו

כתבי אישום הוגשו אתמול לבית משפט השלום בבאר שבע נגד שני אחים תושבי העיר - חיים קדוש בן 25 ואבידן קדוש בן 21. כתבי האישום מגוללים פרשת ניסיון סחיטה באיומים של קטין בן 17. נגד הקטין הוגש היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר באשמת הריגה, פגיעה בכוונה מחמירה והחזקת נשק שלא כדין.

מכתבי האישום עולה כי בחודש נובמבר האחרון ביקש הנער לרכוש מאבידן קדוש אופנוע שטח, בעלות של 19 אלף שקלים. הוא העביר לקדוש חלק מהסכום וקיבל לידיו את האופנוע, תוך הבטחה שישלים את התשלום במהלך הימים שלאחר ביצוע העסקה.

ביום חמישי ה-17 בנובמבר, לאחר שהקטין לא שילם את יתרת הסכום בגובה 10,000 שקלים, הגיעו חיים ואבידן קדוש, מלווים בדוד שקרגי, אל ביתו של הנער בכוונה לאיים עליו ובדרך זו לקבל ממנו את הכסף או להשיב לעצמם את האופנוע. האחים הגיעו לדירתו של הקטין לאחר מספר שיחות טלפון שניהלו עוד קודם לכן עם הנער, מה שיצר אווירה מתוחה בין הצדדים.

הנער, שידע כי בכוונתם להגיע, לקח אקדח אותו מחזיק אחיו ברישיון בשל עבודתו כמאבטח, והמתין לשלושה. עם בואם התפתח עימות מילולי, במהלכו ניסו חיים קדוש ודוד שקרגי להיכנס לחצר הבית, תוך שהם משמיעים איומים כלפי הנער. אחד מהם עבר מעל הגדר ופתח לחברו את השער. שקרגי התקרב אל הנער, שדרש כי ייצא לו מהבית, אז שלף הנער את האקדח מכיסו וכיוון אותו אל חזהו של שקרגי, שאמר לנער: "נו, תירה".

הנער ירה ירייה אחת אל חזהו של שקרגי, אליו רץ בבהלה חיים קדוש, גרר אותו אל מחוץ לחצר והזהיר את הנער במילים "אתה מת". בתגובה, ירה הנער פעם נוספת ופגע בכתפו של חיים קדוש. דוד שקרגי מת מפצעיו בבית החולים סורוקה.

הנער המואשם בירי נחקר והודה בירי שגרם למותו של שקרגי ופצע את חיים קדוש. במהלך החקירה נעצרו שני האחים ועתה הם מואשמים בקשירת קשר לביצוע פשע, סחיטה באיומים והשגת גבול. במקביל לכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז הדרום, הגישה המשטרה בקשה לעצור את האחים והנער עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

עוד בנושא
קטין הורשע ברצח נער כשירה לעבר אוטובוס תלמידים
היום: יוכרע דין שוטר הנאשם בביצוע מעשים מגונים
חשד: שני צעירים סרסרו בנערים לזנות בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully