וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: יוכרע דין שוטר הנאשם בביצוע מעשים מגונים

רמי שני

14.7.2011 / 3:40

שמעון אלבז בן 46 מאשדוד נאשם כי ביצע מעשים מגונים בבת 15 לפני כ-3 שנים. לפי כתב האישום, שהוגש בידי המחלקה לחקירות שוטרים, המעשה בוצע בחוף הים לאחר שהציע להסיעה לביתה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע צפוי להודיע היום (חמישי) את הכרעת דינו של השוטר, שמעון אלבז, המואשם בעבירת מעשה מגונה בקטין. על פי כתב האישום, אלבז, תושב אשדוד בן 46, ביצע מעשים מגונים בנערה בת 15 לפני כשלוש שנים.

מכתב האישום, שהוגש נגדו בידי עורכת הדין בתיה קוליץ מהמחלקה לחקירת שוטרים, עולה כי אלבז ראה את הנערה זמן קצר לאחר שיצאה מבית חברתה והציע לקחת אותה לביתה. הנערה סירבה תחילה, אך בסופו של דבר נענתה להצעה ונכנסה למכונית, אלא שהשוטר שינה את כיוון נסיעתו לעבר חוף הים. "אני רק רוצה לטייל איתך קצת ואחר כך אקח אותך הביתה", אמר אלבז, על פי כתב האישום.

כאשר הגיעו לחוף הים, החמיא לה אלבז על יופיה, ואף החל לגעת בגופה. כתב האישום מפרט את הדרך בה הוא הכניס את ידיו אל אבריה המוצנעים. "לפי המתואר, ביצע הנאשם מעשים מגונים בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, שלא בהסכמתה החופשית, לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני", נכתב בכתב האישום.

חקירתו של השוטר נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה נגדו, ונוהלה על ידי צוות חקירה של מח"ש שבחן את נסיבות האירוע. בתום החקירה הוחלט על הגשת כתב אישום נגד אלבז, שכלל רשימת עדים ארוכה ובה חוקרי נוער וכן ארבעה חוקרים מהמחלקה לחקירת שוטרים. שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, ברוך אזולאי, הוא זה שצפוי להכריע האם אלבז יורשע בעבירה המיוחסת לו.

עוד באותו נושא:
נאשם בביצוע עבירות מין בילדה - וזוכה מחמת הספק
ביצע מעשי סדום באחייניתו ואיים: "שתקי או שאכלא"
חשד: ביצע מעשה סדום בבתו החורגת ותקף את אחיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully