וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצע מעשה סדום בבתו החורגת ותקף את אחיה

איילה חננאל

15.6.2011 / 13:47

בת זוגו של החשוד הגישה נגדו תלונה במשטרה לפני כחודש, לאחר שבתה סיפרה לה כי אביה החורג מבצע בה מעשים מגונים כשהשניים לבדם. הוא נעצר ושוחרר, אז התברר כי גם תקף מינית את אחיה

בית משפט השלום בנתניה האריך היום (רביעי) בשמונה ימים את מעצרו של תושב העיר, בן 38, החשוד כי ביצע מעשה סדום בבתו החורגת בת השבע, תקף מינית והיכה את שני אחיה. כבר לפני כחודש הגישה בת זוגו של החשוד, המתגוררת עמו, תלונה במשטרה לאחר שהבחינה בהתנהגות חשודה של בתה. האם דובבה את הילדה, וזו סיפרה לה כי אביה החורג נוהג לבצע בה מעשים מגונים בעת שהם שוהים לבד בבית.

החשוד נעצר, ושמר על זכות השתיקה בחקירתו. הוא שוחרר לבקשת המשטרה, כשנאסר עליו ליצור קשר או להתקרב לילדה או לבני משפחתה. במהלך פרק הזמן הזה נגבתה עדותה של הילדה על ידי חוקרת ילדים של משרד הרווחה, וממנה עלה כי החשוד אף נהג לתקוף מינית ולהכות את אחיה של הילדה, בני שמונה ועשר. אתמול נעצר החשוד בשנית והיום הוא הובא להארכת מעצר, שם כאמור הוארך מעצרו בשמונה ימים. החשוד מוסיף להכחיש את החשדות המיוחסים לו.

בסוף השבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד גבר הנאשם שאנס וביצע מעשים מגונים בבתו במשך כשלוש שנים, מאז שהייתה בת 10. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שירה סוכצקי, האב ניצל את תמימותה של ביתו לצורך סיפוק צרכיו המיניים כשהוא מבטיח לה שאם לא תספר לאף אחד על המעשים הוא לא יעשה זאת שוב.

עוד באותו נושא:
הרב מנתניה הואשם: ביצע ’תיקון’ לנערה ואנס אותה
נפגעות עבירות מין: ”הפרקליטות משתיקה פרשות”
כוכב ריאליטי לשעבר חשוד שאנס צעירה בת 17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully