וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת גבר חרוכה נמצאה בשפלה

1.12.2011 / 10:32

כוחות משטרה שהגיעו לשטח שבין נס ציונה ויבנה, גילו גופה של גבר. לפי החשד, הגבר נרצח לפני מספר ימים וגופתו הוצתה. מסתמן: מדובר ברצח על רקע סכסוך בין עבריינים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

גופת גבר חרוכה נמצאה הבוקר (חמישי) בשפלה, סמוך לכפר הנוער עיינות בשטח שבין נס ציונה ליבנה. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום ופתחו בחקירה ונבדק חשד לפיו מדובר באדם שנרצח על רקע סכסוך בין עבריינים. במשטרה חושדים כי הגבר נרצח לפני מספר ימים ושגופתו הוצתה כדי לטשטש ראיות. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

מפקד משטרת רחובות, סגן-ניצב עופר דגן מסר כי "סמוך לשעה 8:00 התקבל דיווח על עובר אורח שמצא גופה של גבר בשנות העשרים לחייו כשהיא שרופה. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע כאשר ההנחה היא שמדובר באירוע על רקע פלילי. עם זאת, כל כיווני החקירה נבדקים". החקירה הועברה לטיפול היחידה המרכזית של מחוז מרכז וזהות הגופה טרם התבררה.

בלילה שבין שבת לראשון נורה למוות בג'לג'וליה מוחמד אבו-ג'אבר, תושב כפר קאסם בן 24. החקירה הראשונית העלתה כי אבו-ג'אבר הגיע לג'לג'וליה על מנת לבקר קרובים המתגוררים במקום, אך בשלב מסוים הגיחו אלמונים לעבר הרכב בו נסע וירו בו מטווח קצר. מוקדם יותר באותו הלילה אירעה תקרית ירי נוספת בג'לג'וליה. אלמונים פתחו באש לעבר צעיר בן 25 שנפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקוה. המשטרה עדיין חוקרת את שתי התקריות.

עוד בנושא:

אישום: קטין הרג אדם שדרש תשלום עבור אופנועו
רצח רענן לוי: המשפחה תובעת פיצויי מיליונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully