וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: לחצה על דוושת הגז - והתנגשה במסעדה

סליחה, טעות: נהגת צעירה התבלבלה בין השניים - ודהרה אל תוך מסעדה הודית. שלושה אנשים נפצעו קל, ולנהגת שלום. צפו בתיעוד רגעי התאונה, שנקלטו במצלמות האבטחה של המסעדה

צילום מסך

יש דברים שחשוב לא להתבלבל ביניהם: נהגת צעירה שנסעה במכונית הפרטית שלה ביום שישי האחרון בסן דייגו שבדרום מדינת קליפורניה שבארצות הברית, דהרה אל עבר מסעדה המגישה מזון הודי לא משום שהייתה תחת השפעת סמים או משקאות חריפים – אלא משום שהתבלבלה, ולחצה על דוושת הגז במקום על הבלמים.

מצלמות האבטחה במסעדה ההודית קלטו משלוש זוויות שונות את הרגע שבו המכונית נסעה אל תוך המסעדה, לתדהמתם הרבה של כל הנוכחים במקום, והסרטון לא מותיר הרבה מקום לדמיון. בצילומים נראית המכונית מאיצה היישר אל תוך אחד הלקוחות שכבר היה בדרכו החוצה מן המסעדה, וממשיכה בנסיעתה אל עבר אזור הישיבה, שהיה ברובו ריק מאדם. למרבה המזל, גם הלקוחות היחידים שישבו בקצה האזור שנפגע הצליחו לקפוץ בזמן ולחמוק מן המכה.

אמיר אסלמי, שהיה עד לתאונה יוצאת הדופן, סיפר על רגעי האימה. "ישבתי במסעדה, ואז שמעתי את רעשי הצמיגים, הזכוכית השבורה וצעקות הנשים", אמר אסלמי. הנהגת, שלקתה בחרדה בעקבות האירוע, יכולה להתנחם בתוצאות המינוריות של מעשיה: שלושה אנשים שנפצעו קל בלבד.

סיפורים נוספים על תאונות יוצאות דופן מרחבי העולם
יפן: תאונת דרכים בין 14 מכוניות יוקרה
צפו: בת 86 נהגה במכוניתה אל תוך בריכת שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully