וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בת 86 נהגה במכוניתה אל תוך בריכת שחייה

שרה לי פיין בסך הכל רצתה לצאת לשופינג מבית האבות שלה בטקסס, אלא שהתבלבלה במגרש החניה, ומצאה עצמה בתוך הבריכה. מצלמות האבטחה תיעדו גם את עובר האורח השרמנטי שנחלץ לעזרתה

מארי לי פיין, קשישה בת 86 תושבת העיר אוסטין שבטקסס, מתאוששת בימים אלו מתאונה מוזרה בה הייתה מעורבת: היא נהגה במכוניתה הישר אל תוך בריכת השחייה בבית האבות בו היא מתגוררת. האירוע נקלט במצלמות אבטחה המותקנות במקום, וביומיים האחרונים שידרו אותו כמה מרשתות הטלוויזיה המקומיות, שאף ריאיינו את פיין - שלא נפגעה קשות בתקרית, גם אם נבהלה למדי.

פיין הסבירה כי הכל החל במגרש החניה, כשנכנסה למכונית הקרייזלר ניאון הכחולה שלה מדלת הנוסע, משום שדלת הנהג הייתה חסומה על ידי רכב אחר. "דחפתי את עצמי פנימה, ואז, או שלחצתי על הדוושה או שמשכתי בטעות את ידית ההילוכים, אני לא יודעת בדיוק מה קרה", סיפרה לרשת "פוקס" המקומית. "אבל המכונית התחילה פתאום לנסוע אחורה". בשלב זה פגעה המכונית ברכב נוסף, עברה איכשהו מרוורס לנסיעה קדימה - וטסה אל תוך הבריכה.

"חשבתי לעצמי, הו אלוהים, אני הולכת לטבוע", סיפרה פיין. "מזל שהמים לא היו קרים מדי". אלא שסרטון הווידאו מגלה כי היא כנראה לא הייתה בסכנה גדולה במיוחד, שכן היא נותרה מעל פני המים. בדיעבד, התברר כי בדרכה לבריכה היא "סחבה" עמה כסא נוח, שנתקע מתחתיה בתוך המים, ועליו היא התייצבה.

בצילומים ניתן לראות את הקשישה נאבקת בניסיון לצאת מהרכב, כשהמים מגיעים עד צווארה - כשלפתע, מגיע המציל הבלתי צפוי שלה: עובר אורח שמבחין בנעשה, נעצר, נפטר בנון-שלנטיות מנעליו ומהחפצים בכיסיו, ואז קופץ אל תוך המים ומושה אותה.

פיין, בכל מקרה, סירבה לאפשר לאירוע המטלטל להרוס לה את היום. בחיוך, הבטיחה שבפעם הבאה שתחליט לצאת לקניות, היא תעשה זאת במונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully