וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוליביה: בן 18 נטרף בחיים בידי דגי פירנאה

הנער קפץ למי הנהר, כנראה בעודו שיכור, הותקף ודימם למוות. במשטרה המקומית חושדים כי התכוון להתאבד. למרות המיתוסים, בפועל מקרי תקיפה של בני אדם בידי פירנאות הם נדירים ביותר

נער בן 18 הותקף על ידי דגי פירנאה טורפים בצפון בוליביה ונהרג - כך אישרו הלילה (רביעי) במשטרה המקומית. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, הנער היה כנראה שיכור כשקפץ מסירת קנו אל תוך הנהר בעיירה רוסאריו דל יאטה, הנמצאת כ-640 קילומטרים מצפון לבירה לה פאס.

האירוע דווח לראשונה אתמול בתחנת רדיו מקוית. דובר המשטרה דניאל קנאיה מסר בעקבות זאת לכלי התקשורת כי התקרית התרחשה ביום חמישי האחרון, וכי הנער ככל הנראה דימם למוות. במשטרה חושדים כי ייתכן שמדובר היה בהתאבדות, שכן המנוח היה דייג שהכיר היטב את הנהר.

הפירנאה הוא דג טורף הפועל בלהקות גדולות, ונפוץ באגן האמזונס בדרום אמריקה. הסוג הנחשב למסוכן ביותר הוא הפירנאה אדומת-הבטן. למרות המוניטין הרע שלהם, בפועל, נדירים ביותר המקרים בהם דגי פירנאה תוקפים בני אדם. יתרה מכך, האמונה הרווחת לפיה בכוחה של להקת פירנאות לטרוף אדם או בעל חיים בשלמותו בתוך שניות נחשבת למיתוס בלבד, והופרכה במחקרים. עם זאת, מקרים בודדים של תקיפת בני אדם בידי פירנאות תועדו במהלך השנים בדרום אמריקה, בעיקר במים רדודים, אז מצויים כנראה הדגים במצוקה.

זהירות דג נושך: דגי פירנאה - גם בקרית אתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully