וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בהכאת ילדיו בצינור התגונן: "זו הייתה חגורה"

קובי דוד

6.12.2011 / 16:01

תושב מג'דל שמס נעצר בחשד שהכה את ילדיו בכבל מפלסטיק. בחקירתו אמר לשוטרים בכעס: "אתם טועים - אני מכה אותם רק עם חגורת עור". נגד החשוד נפתח גם תיק על סחר בסמים

תושב מג'דל שמס נעצר אמש (שני) בחשד שהיכה את ילדיו בכבל מפלסטיק. המעצר התרחש לאחר ששכניו של העצור הזמינו כוחות של משטרה, בבקשה שלא להגיש תלונה אלא רק לבדוק את הנושא. חוקרי תחנת משטרת הגולן מיהרו להגיע לביתו של החשוד, גבר בשנות ה-30 לחייו, אב לשני ילדים בני 13 ו-16, החשוד גם בסחר בסמים.

החשוד הגיע לחקירה בתחנת המשטרה, במהלכה הטיחו בו החוקרים את המעשים הקשים המיוחסים לו. בתגובה החל החשוד לצעוק על השוטרים, בטענה שהמידע הנמצא ברשותם מוטעה. כדי להבהיר את כוונתו פנה החשוד לאחד החוקרים ואמר כי "אתם טועים. לא מבינים כלום. סתם אומרים שאני מכה את הילדים שלי בכבל מפלסטיק. אני מקפיד להכות אותם רק בחגורה מעור". החוקרים נותרו המומים ושלחו את החשוד למעצר. כמו כן, נפתח נגדו גם תיק פלילי על סחר בסמים.

שני ילדיו שוהים אצל אימם, בת זוגו של החשוד, הנמצאת בתהליכי גירושים ממנו. השלושה מתגוררים מחוץ לכפר, באחת מהערים באזור העמקים. מעצרו של החשוד יוארך בבית משפט השלום בצפת. מפקד תחנת משטרת הגולן, סנ"צ מני בנימין, מסר לוואלה! חדשות כי "אין ספק כי חוקרי התחנה לא ציפו לשמוע תגובה כזו מהחשוד. החקירה כנגד הכאת ילדיו נמשכת. ילדיו יחקרו בהמשך, ומעצרו של החשוד יוארך בבית המשפט".


עוד בנושא:

שפך על ילדיו אקונומיקה ודחף את ראשם לאסלה
חשד: האב הטיח הפעוטה בקיר כי בכתה וגרם לנזק מוחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully