וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לאחים מאום אל-פחם שרצחו בעל מוסך

קובי מנדל

4.12.2011 / 18:18

האחים וויסאם ואשרף מחאג'נה הורשעו ברצח עימאד מחאג'נה ובניסיון לרצח אחיו כמאל. היום גזר עליהם בית המשפט מאסרי עולם ופיצויים לקורבנות. השופטים: "רב הצורך בענישה מחמירה"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (ראשון) עונשי מאסר עולם על שני האחים אשרף מחאג'נה בן ה-37 וויסאם מחאג'נה בן ה-35, מאום אל פאחם. השניים הורשעו ברצח עימאד מחאג'נה, בעל מוסך באום אל פאחם, ובניסיון לרצוח את אחיו –כמאל, שעבד עמו. כמו כן, הם הורשעו בנשיאת והחזקת נשק וקשירת קשר לפשע. בנוסף למאסרי העולם חוייבו שני האשמים בתשלום פיצויים בסך עשרות אלפי שקלים לעיזבונו של האח עימאד, שנרצח, ולאחיו כמאל, אותו ניסו לרצוח.

האחים מחאג'נה הורשעו לאחר שתכננו ביחד עם סאטי אגברייה ופורסאן אגברייה, לתקוף את כמאל ולפצוע אותו באמצעות אלות, כנקמה על כך שזה תקף את אח?יהם של האשמים, במהלך עימות שאירע בחודש הרמדאן. סאטי ופורסאן אגברייה היו נתונים בסכסוך משפחתי נפרד עם כמאל, על רקע פציעתו של פורסאן, ורצח אחיו חוסאם על ידו, כשנה וחצי קודם לכן.

בחודש דצמבר 2009, יום לפני הרצח, רכשו סאטי ופורסאן אגברייה את האקדח באמצעותו ירו באחים עימאד וכמאל. סאטי ואשרף הגדילו לעשות והלכו לבדוק את האקדח בבית קברות. ביום הרצח הגיעו הארבעה למוסך של הנרצח ואחיו, כשהם עטויי מסיכות גרב שחורות וחמושים באלות. לאחר תצפית קצרה שערכו הבחינו פורסאן ואשרף בכמאל, רדפו אחריו וכשתפסו אותו היכו אותו נמרצות באמצעות האלות. האח עימאד, שהיה גם הוא במקום, נורה על ידי סאטי ומת במקום.

הרכב השופטים, בראשות אב בית הדין יוסף אלרון, ציין כי המקרה הנדון מהווה "דוגמה נוספת עד כמה קלה האצבע על ההדק בשימוש בנשק חם, ועד כמה רב הצורך בענישה מחמירה כדי להרתיע עבריינים בכוח כנאשמים". עוד הבהירו השופטים כי "אף אם לא ידם של הנאשמים סחטה באופן פיסי את ההדק, אחריותם – מעצם שותפותם הפעילה והמלאה – זהה לאחריותו של מי שבמו ידיו הביא למותו של המנוח ולניסיון רציחתו של כמאל".

עוד בנושא
מלחמת המשפחות שמכתיבה את חיי תושבי ג'לג'וליה
הרוג ופצוע קשה בשתי תקריות ירי בג'לג'וליה
חשד לרצח: שלושה נהרגו בתאונה לאחר ירי בצפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully