וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ילדים? בני 10 חשודים שגנבו כספת ממקווה בצפון

קובי דוד

4.12.2011 / 10:14

הילדים פרצו למקווה טהרה ביישוב בגולן וכשהבחינו בכספת ניסו תחילה לפרוץ אותה ולבסוף עקרו אותה מהקיר. לחוקרי המשטרה אמרו כי "הייתה לנו הזדמנות לגנוב את הכספת ורצינו לנצל אותה"

זה לא הגיל זה התרגיל: שני ילדים בני 10 חשודים שהגיעו בסוף השבוע האחרון למקווה הטהרה ביישוב מוכר שברמת הגולן, פרצו את דלת הכניסה והבחינו בכספת שהייתה מקובעת לקיר. השניים ניסו לפרוץ את הכספת, כדי לגנוב את הכסף ומשלא הצליחו לפענח את הקוד, הם החליטו לעקור את הכספת מהקיר.

על פי החשד, במאמץ רב הצליחו הילדים לנתק את הכספת, אך חששו שתושבי היישוב יבחינו בהם עם השלל בידם, לכן הכניסו אותה לתוך ארגז מקרטון ויצאו לדרכם. לרוע מזלם, רכז מודיעין ממשטרת הגולן סייר באותה השעה במקום, כחלק מפעילות שגרתית באזור. הוא זיהה את פניהם של שני הילדים, המוכרים לו מאירועים קודמים, בעת שסחבו את ארגז הקרטון והחליט לעצור אותם ולבדוק את המתרחש.

לתדהמתו הוא גילה כי בארגז נמצאת כספת שמכילה כסף מזומן. שני הילדים התבקשו להגיע לתשאול משטרתי יחד עם הוריהם בתחנת משטרת הגולן. בתשאול סיפרו על מעשה הגבורה שלהם: "הייתה לנו הזדמנות לגנוב את הכספת ורצינו לנצל אותה".

מפאת גילם הצעיר, טיפול החקירה הועבר מתחנת משטרת הגולן אל גורמי הרווחה הרלוונטיים של המועצה. מפקד תחנת משטרת הגולן, סגן ניצב מני בנימין, מסר כי "מדובר בשני ילדים המוכרים לנו מאירועים קודמים, שעוררו את חשדו של רכז המודיעין. זה מצער לראות ילדים בגילאים צעירים עם קודי התנהגות של עבריינים מבוגרים. בשל גילם הצעיר לא נוכל לפתוח כנגדם הליך פלילי כלשהו, הטיפול הועבר לגורמי הרווחה הרלוונטיים".

עוד בנושא:
חשד: גנב מחשבים במאה אלף שקל, וניסה לסחוט
ניצל את המוות: מי גנב תיקים ממכוניות של אבלים?
חשד: הציע "לעזור" לקשישים, וגנב מהם כרטיסי אשראי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully